MISATJE DE BENVINGUDA
+3
Ciclon
sergiktt
CARPY
7 participantes
Pàgina 1 de 1
MISATJE DE BENVINGUDA
Hola a tots despres del problemas amb el foromtb,nou foro amb xines .Al loro que aqui el moderado soc jo ,que ningu es passi un pel.Aixo esta molt verd encare .
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Cagarme en l'Administrador!!!!
Si senyor Jaume, molt ven currat, ja tenim un foro on podrem despotricar uns dels altres, sense necesitat d'explicar-l'hi a ningu perque fem servir l'idioma que fem servir, i suposo que on seras educat com a moderador amb la gent que educadament et demani l'hi tradueixis quelcom, perque no ens enten pero l'hi interesa o que la llengua amb la que es senti mes comode sigui el castella i l'utilitzi!!! Amb l'Angles si que ho tenim mes malament!!! com a minim jo.
Poc a poc anirem pujant el material Trencadur!!!!
FELICITATS PER EL NAIXEMENT!!!!
Re: MISATJE DE BENVINGUDA
He volgut aprofitar l'ocasio de penjar una foto del gran creador del Foro tot fent Btt.
He volgut aprofitar l'ocasio de penjar una foto del gran creador del Foro tot fent Btt.
Ara ja podem escriure en el idioma que més ens agradi, con m'agrada escriure en català ( i aixo que no el parlo gaire be). Intentare no fer moltes faltes i a veure si no se m'atravanca i poso moltes palabres en castella, pero es que practican es com s'ha d'aprendre. De moment soon pocs pero segurament aniren creixan.
Ens veien.
Ens veien.
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Bueno nens! Estic molt content d'estar en aquest foro. Com diu en Ciclon, és un gustàs poder escriure lliurement sense que ningú ens atabali amb idees retrògrades i amb ferum a naftalina...
Visca!!!
Visca!!!
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Per cert Jefe!!!
Com m'ho haig de fer per tenir foto?
Sisplix va...
Com m'ho haig de fer per tenir foto?
Sisplix va...
Ya-ta...
Be veix que aixo s'anima .Espero que tots el pots es traduexin al castella la llengua oficial si no tindre que pendra mesuras
Ara anire millorant el foro si soc capaç
VISCA LA MAFIA
Ara anire millorant el foro si soc capaç
VISCA LA MAFIA
Sergi ja veix que saps com funciona .Tindre que banejarte aquestas fotos no son per anar aqui cabronnnnnnnnnsergiktt escrigué:[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Editat per darrera vegada per CARPY el Dj Nov 12, 2009 11:57 pm, editat 1 cop en total
Ciclon escrigué:Ara ja podem escriure en el idioma que més ens agradi, con m'agrada escriure en català ( i aixo que no el parlo gaire be). Intentare no fer moltes faltes i a veure si no se m'atravanca i poso moltes palabres en castella, pero es que practican es com s'ha d'aprendre. De moment soon pocs pero segurament aniren creixan.
Ens veien.
Jose que es de tu vida ?. Aqui puedes escrivir como quieras .CATALA -CASTELLA -XINES-RUMANES ECTTTTTTTTT
Jo_oN escrigué:Bueno nens! Estic molt content d'estar en aquest foro. Com diu en Ciclon, és un gustàs poder escriure lliurement sense que ningú ens atabali amb idees retrògrades i amb ferum a naftalina...
Visca!!!
Benvingut i no et passis ni un pel que et fotem fora jajajj
hem de celebrar el neixament dels trencadurs,potser els trencacames purs es sentiran ofesos
CARPY escrigué:Hola a tots despres del problemas amb el foromtb,nou foro amb xines .Al loro que aqui el moderado soc jo ,que ningu es passi un pel.Aixo esta molt verd encare .
no se com posar avatar,però suposo que poc a poc ens ansortirem [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
yics escrigué:CARPY escrigué:Hola a tots despres del problemas amb el foromtb,nou foro amb xines .Al loro que aqui el moderado soc jo ,que ningu es passi un pel.Aixo esta molt verd encare .
no se com posar avatar,però suposo que poc a poc ens ansortirem [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
YICS benvingut de part de la administracio jaja .Per L'avatar tens que anar a perfil i a dalt tens una finestra d'avatar
Aqui te lloc totom no es un foro racista .trencacames purs , trencadurs i tot personatje amb ganes de passaro be
Si senyor
Molt bé jaume ja tenim foro!!!!
Ja som lliures!!! visca la LLibertat!!!!
Apa doncs comencem a parlar de les nostres coses.
Ja som lliures!!! visca la LLibertat!!!!
Apa doncs comencem a parlar de les nostres coses.
masdi- Nombre de missatges : 187
CARPY escrigué:Sergi ja veix que saps com funciona .Tindre que banejarte aquestas fotos no son per anar aqui cabronnnnnnnnnsergiktt escrigué:[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
OSTIA!! Quina enveja, que guapo a d'esser poder amenaçar a la gent amb banejarlos, i poder passar de contestar als privats, I no cal argumentar res, simplement culo-kaka-pipi, perque ets el PUTU AMU!!!!!
Per que no et poses de nom
TALP DEL MONTSENY??
PD (Me oblidat de cronificar la mare de deu del mon al Blog XDDD )
JAJAJA, ens veiem.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum