Senglanada Calders
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Senglanada Calders
Nenes... aquests dies he anat a visitar ma germana a Artés i he anat a fer un bon tram de "LA SENGLANADA" de Calders del gener passat.
He passat TOTA l'estona per corriols, tan de pujada com de baixada amb una paret de roca viva estil CAN DRAPER... llàstima que estava tota molla i espurnejava. Molt dur, trencacames total com ara una "Secreta" i totalment recomanable ja que les baixades han sigut canyeres i us agradarien...
Ja que aquest desembre s'ha estruncat un projecte secret que tenia entre mans... algú s'animaria a anar-la a fer tota?
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=716796
He passat TOTA l'estona per corriols, tan de pujada com de baixada amb una paret de roca viva estil CAN DRAPER... llàstima que estava tota molla i espurnejava. Molt dur, trencacames total com ara una "Secreta" i totalment recomanable ja que les baixades han sigut canyeres i us agradarien...
Ja que aquest desembre s'ha estruncat un projecte secret que tenia entre mans... algú s'animaria a anar-la a fer tota?
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=716796
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Re: Senglanada Calders
Si hay que ir ,se va.Pero ir pa na es tonteria...."rigodon dixit"
las provabilitats de trobar-las mollas en decembre son molt altas,jo las faré a peu,però.
las provabilitats de trobar-las mollas en decembre son molt altas,jo las faré a peu,però.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Jo-on,no pares!!corriol per aqui,corriol per allà...doncs res,quan "encarti" ho dius i sortirem de sota les pedres!!!
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
yics escrigué:Si hay que ir ,se va.Pero ir pa na es tonteria...."rigodon dixit"
Tigret escrigué:Jo-on,no pares!!corriol per aqui,corriol per allà...doncs res,quan "encarti" ho dius i sortirem de sota les pedres!!!
Sabia que picaríeu...
Ara podríem anar buscant data? 19 Desembre va bé? Ai quin fred!!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum