CONCOCATÒRIA ASSEMBLEA TRENCACAMES
+3
Gilmineitor
Rigodon
COLMILLO
7 participantes
Pàgina 1 de 1
CONCOCATÒRIA ASSEMBLEA TRENCACAMES
Quedeu tots convocats el dia 23 (dissabte) a les 17 hores al Bar Vilamajor (el dels Guiu, el que es troba a la plaça)
Ordre del dia:
1. Canvi junta directiva.
2. Present i futur del club
Ordre del dia:
1. Canvi junta directiva.
2. Present i futur del club
Convocatòria Assemblea Trencacames
El nous membres de la junta (que ja sabeu qui són o els que voleu ser) cal que porteu una fotocòpia (a color si és possible) del vostre DNI
Convocatòria assemblea Trencacames
Bueno, millor que porteu una fotocòpia tots els que vulgueu renovar la vostra llicència.
Ja sabeu FOTOCÒPIA=LLICÈNCIA
Ja sabeu FOTOCÒPIA=LLICÈNCIA
Re: CONCOCATÒRIA ASSEMBLEA TRENCACAMES
Si no es por no ir, ojo, que si hay que ir se va... pero el dia 23 no es sabado supongo que sera el 21 que si que lo es... o no
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Rigodon escrigué:Si no es por no ir, ojo, que si hay que ir se va... pero el dia 23 no es sabado supongo que sera el 21 que si que lo es... o no
Alberto , que no te enteras,es el 23 de abril,siempre te tengo que guiar ,te lo decimos con tiempo para que no te quedes sobao,,,,,
Ferran et fas gran,be gran ja ho ets,volia dir vell.....
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Pues el proximo sábado no es ni 23 ni 21, este año cae en 20, a ver si renovamos los calendariosRigodon escrigué:Si no es por no ir, ojo, que si hay que ir se va... pero el dia 23 no es sabado supongo que sera el 21 que si que lo es... o no
totgas- Nombre de missatges : 54
Estamos muy mal jajajaj el meu calendari diu que es DIA 20
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
CARPY escrigué:Estamos muy mal jajajaj el meu calendari diu que es DIA 20
¿que collons farem el diumenge,diferent extrem curta o banyolada?
tambe podem fer una mega ruta per casa nostre,bosc vertical,suy extrem,,cabreta,la del Ventura o ens montas alguna cosa del nivell del diumenge passat,crea adicciò.
Assemblea Trencacames
Glupss!!!! Doncs teniu raó.
assamblea trencacames dissabte 20 de novembre a les 17 hores
Apali, ara si
assamblea trencacames dissabte 20 de novembre a les 17 hores
Apali, ara si
totgas escrigué:Pues el proximo sábado no es ni 23 ni 21, este año cae en 20, a ver si renovamos los calendariosRigodon escrigué:Si no es por no ir, ojo, que si hay que ir se va... pero el dia 23 no es sabado supongo que sera el 21 que si que lo es... o no
Pues si que estoy mal ¡¡¡¡¡
Jordi, yo este sabado me pienso quedar en la zona no tengo pensado ir ni a Banyoles ni a Sallent, me quedo por aqui y me haria gracia hacer parte del senglar y empalmar con el bosc vertical.. si no me sobo jajajaj
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Rigodon escrigué:totgas escrigué:Pues el proximo sábado no es ni 23 ni 21, este año cae en 20, a ver si renovamos los calendariosRigodon escrigué:Si no es por no ir, ojo, que si hay que ir se va... pero el dia 23 no es sabado supongo que sera el 21 que si que lo es... o no
Jordi, yo este sabado me pienso quedar en la zona no tengo pensado ir ni a Banyoles ni a Sallent, me quedo por aqui y me haria gracia hacer parte del senglar y empalmar con el bosc vertical.. si no me sobo jajajaj
Joder Alberto!!!! Centrate... Assamblea Sabado 20 Noviembre, Salida en Btt, Sallent o banyoles, Domingo 21 de Noviembre!!!
Aparte, porque haces Spam sobre Spam?? XDDD
El Ferran a puesto el post donde no deberia, ya que tendria que ir a general y no ha rutas, esto con un buen administrador no pasaria
Y tu espameas en un post de Juntas con la Salida del Sabado/Domingo, teniendo el post del dia 21 justo encima!!!!
AQUESTS TRENCAS SOUS L'OSTIA!!! JAJAJA!!
pd: tinc poca feina.
Assemblea Trencacames
sergiktt escrigué:Rigodon escrigué:totgas escrigué:Pues el proximo sábado no es ni 23 ni 21, este año cae en 20, a ver si renovamos los calendariosRigodon escrigué:Si no es por no ir, ojo, que si hay que ir se va... pero el dia 23 no es sabado supongo que sera el 21 que si que lo es... o no
Joder Alberto!!!! Centrate... Assamblea Sabado 20 Noviembre, Salida en Btt, Sallent o banyoles, Domingo 21 de Noviembre!!!
Aparte, porque haces Spam sobre Spam?? XDDD
El Ferran a puesto el post donde no deberia, ya que tendria que ir a general y no ha rutas, esto con un buen administrador no pasaria
Y tu espameas en un post de Juntas con la Salida del Sabado/Domingo, teniendo el post del dia 21 justo encima!!!!
AQUESTS TRENCAS SOUS L'OSTIA!!! JAJAJA!!
pd: tinc poca feina.
Sergi, tens tota la raó. No tenim ni idea de com portar un fòrum!!!!!
com va anar ,eh
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum