Gr-5 + Cingels d'en berti!!!
+5
Ciclon
Gilmineitor
Kulajy
CARPY
sergiktt
9 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Gr-5 + Cingels d'en berti!!!
Espectacular Ruta i millor companyia!!!
Per cert, això de cap baixa ho hauríem de parlar...
La Reign té un BONY a sota el tub diagonal que fa mal només de veure... De la mida d'un mugró més o menys... XD AAArrgh!!!
La Reign té un BONY a sota el tub diagonal que fa mal només de veure... De la mida d'un mugró més o menys... XD AAArrgh!!!
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
LA SUBIDA al tagamanent,demasiado desnivel ,la bajada disfrutona,la subida als Cingles bien la bajada ya no es para mi nivel.
He reido y he disfrutado de la compañia,toda la mañana sin mochila y sin liquido.
la bike "sin comentarios"
He reido y he disfrutado de la compañia,toda la mañana sin mochila y sin liquido.
la bike "sin comentarios"
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
Jo_oN escrigué:Espectacular Ruta i millor companyia!!!
un mugro,ostia la reina amb mugró,es clar era la sortida de las TETAS.
Bueno "xavals"...a veure si puc tornar ja a fer una sortideta amb vosaltres,que en tinc moltes ganes...!tot i que no seRigodon escrigué:Muy buena ruta pero estoy doblao¡¡
a quin quilómetre petaré
PD:Rigodón,parece que la semana que viene tengo "libre"...je,je,je
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
PD:Rigodón,parece que la semana que viene tengo "libre"...je,je,je [/quote]
Menos mal que al fin reapareces, lo hablabamos con el Carpy que se os hecho en falta a los tres magnificos Xop, Kulajy y Tigret, ya que era una salida muy wuapa. Este finde y por lo que se hablo saldremos por nuestros parajes cabreta, bosc vertical o por el estilo
Menos mal que al fin reapareces, lo hablabamos con el Carpy que se os hecho en falta a los tres magnificos Xop, Kulajy y Tigret, ya que era una salida muy wuapa. Este finde y por lo que se hablo saldremos por nuestros parajes cabreta, bosc vertical o por el estilo
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
BIG TITS DAY (una mica tortes pero valen... ;D)
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Rigodon escrigué:PD:Rigodón,parece que la semana que viene tengo "libre"...je,je,je
Menos mal que al fin reapareces, lo hablabamos con el Carpy que se os hecho en falta a los tres magnificos Xop, Kulajy y Tigret, ya que era una salida muy wuapa. Este finde y por lo que se hablo saldremos por nuestros parajes cabreta, bosc vertical o por el estilo [/quote]
Bien!para empezar esta bien...o no!! lo bueno es que si me tengo que retirar,se el camino de vuelta...
Tigret- Nombre de missatges : 996
Ubicació : als peus del Montseny
EL VIDEO!!!!
Aqui teniu en primicia Mundial el Video del Gr5 + Cingles!! El titol en honor d'en Jo_on!!!!
Ens veiem.
http://vimeo.com/16638396
Ets el puto amo. Quina currada (iMovie Power)!!! Ara... ets un cabrón... mira que sóc lleig, però en Slow Motion és que "tiro endarrere", eh? Ja,ja,ja,ja!!!
Gran dia i millor companyia, com sempre.
P.D.- El minut 03:19 no té preu!!! Je,je,je...
Sergi,,,,ets lo puto amo.
tens detalls sorprenents,m´agradat molt,,sens dubte estas perdent el temps amb la bici,dedicat al cine d´acciò.
tens detalls sorprenents,m´agradat molt,,sens dubte estas perdent el temps amb la bici,dedicat al cine d´acciò.
Sergi, moltíssimes gràcies!
Joan B- Nombre de missatges : 5
yics escrigué:Sergi,,,,ets lo puto amo.
Jajaja, que poc costa ferte feliç, treien a la teva "nena" amb musica romantica, i al bote... Els videos, pensa que no els faig artistics, ja veus l'estona que em deixeu per fer tomes!!! la de l'arribada del parking, perque vaig calcular malament i vaig arribar massa d'hora, no em "sacrifico" gens els faig pasant-ho pipa, si no no els faria, o com a minim no a cada sortida, pero m'agrada fer un video/record, per que poguem reviure una mica aquestes estones tan ben parides que pasem!!! Jo cada vegada que els veig, m'arrenquen una carcajada!!
ens veiem.
PD: No se si en Jaume pensa igual que tu!!!
Jo_oN escrigué:Ets el puto amo. Quina currada (iMovie Power)!!! Ara... ets un cabrón... mira que sóc lleig, però en Slow Motion és que "tiro endarrere", eh? Ja,ja,ja,ja!!!
Jajaja, SlowMotion involuntaria, em passa sovint el selector esta a mal lloc!!! XDDD
JB, de res!! ;-) Ens veiem.
Sergi gracias per el video ets el puto amo,el millor,quina currada ,................... un bon record de la sortida ¡¡¡¡¡¡.Aixo si que jo treuria algun tros pero .......@10
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
CARPY escrigué:Sergi gracias per el video ets el puto amo,el millor,quina currada ,................... un bon record de la sortida ¡¡¡¡¡¡.Aixo si que jo treuria algun tros pero .......@10
De res, pero ara esperem les teves fotos, sobretot la de Grup!!!
En quan a treure troç, igual el reedito, pero per pasar algun troç ampliat i a camera lenta
Ens veiem.
Que la meva feina ja esta feta del diumengue ¡¡¡¡¡ mira la pagina 2sergiktt escrigué:CARPY escrigué:Sergi gracias per el video ets el puto amo,el millor,quina currada ,................... un bon record de la sortida ¡¡¡¡¡¡.Aixo si que jo treuria algun tros pero .......@10
En quan a treure troç, igual el reedito, pero per pasar algun troç ampliat i a camera lenta
Ens veiem.
No siguis cabron amb una reedicio aixi
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
CARPY escrigué:Que la meva feina ja esta feta del diumengue ¡¡¡¡¡ mira la pagina 2sergiktt escrigué:CARPY escrigué:Sergi gracias per el video ets el puto amo,el millor,quina currada ,................... un bon record de la sortida ¡¡¡¡¡¡.Aixo si que jo treuria algun tros pero .......@10
Ens veiem.
No siguis cabron amb una reedicio aixi
Tens rao, estic despistat, i mira que me les vaig mirar i lleguir i comentar la cronica, pero l'edat...
La reedicio, si et portes be, no la fare!! XDDDD
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum