Sortida diumenge dia 1 d'agost
+2
Ciclon
COLMILLO
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortida diumenge dia 1 d'agost
Bé nois i noies. A manca de Jaume us proposo fer una sortida amb roda prima aquest diumenge.
RECORREGUT: Vilamajor-Sant Celoni- La Batllòria- Breda- Arbúcies- Espinelves- Sant Sadurní d'Osomort- Bojons- Sant Hilari Sacalm- Arbúcies- Breda- la batllòria- sant Celoni- Vilamajor.
KM: uns 120 amb un únic port de muntanya
HORA SORTIDA: 7 hores
Qui s'apunta?
RECORREGUT: Vilamajor-Sant Celoni- La Batllòria- Breda- Arbúcies- Espinelves- Sant Sadurní d'Osomort- Bojons- Sant Hilari Sacalm- Arbúcies- Breda- la batllòria- sant Celoni- Vilamajor.
KM: uns 120 amb un únic port de muntanya
HORA SORTIDA: 7 hores
Qui s'apunta?
Re: Sortida diumenge dia 1 d'agost
Que be, pasareu per el meu poble. Si paseu per el carrer principal sobre les 8:00 pot ser ens veiem.
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Ferran,ets molt prudent,120km i 7hores un promig de 17.1km/h.
7hores,es bono bici ,per quedarse a dinar,¿podem quedar com tú fas.
Si no vaig a dormir masa tard vindré,o puc fer servir la excusa de n´Sergi,un exces de coronitas,o una excusa tant manida com la lumbalgia,o puc fer servir ,aquella que diu que son masa km per els meus malmesos genolls.
Be ,diras a que be tot aixo,jo m´apuntaria ,si no dubtes que em trovaria tot sol al parquing del ajuntament
PER QUE NO VAS VENIR EL 25 TAL COM HAVÍAM QUEDAT?
trevalla la ruta amb altimetria aprox,pujariam per coll de ravell i per anar de sant hilari a arbucies pretens baixar per la concurrida via motard
Parlan mes seriosament,jo aniria amb cotxe fins breda i fem 80 km sense gaire trafic i a dinar a casa.
7hores,es bono bici ,per quedarse a dinar,¿podem quedar com tú fas.
Si no vaig a dormir masa tard vindré,o puc fer servir la excusa de n´Sergi,un exces de coronitas,o una excusa tant manida com la lumbalgia,o puc fer servir ,aquella que diu que son masa km per els meus malmesos genolls.
Be ,diras a que be tot aixo,jo m´apuntaria ,si no dubtes que em trovaria tot sol al parquing del ajuntament
trevalla la ruta amb altimetria aprox,pujariam per coll de ravell i per anar de sant hilari a arbucies pretens baixar per la concurrida via motard
Parlan mes seriosament,jo aniria amb cotxe fins breda i fem 80 km sense gaire trafic i a dinar a casa.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
EEEEEEEE que encara soc aqui jajaj pero no vindre no per la ruta si no perque tenim previst fer una sortida amb alforjas test camino .No volem a ningur amb menys de 15 kg de carrega jajaj en pitu te pots de pintura per carrega a la gent
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
Esto es el CCVilamajor, con Carpy Schleck a la cabeza. A ver si hay un día de estos salida MTB. Saludos.
CARPY escrigué:EEEEEEEE que encara soc aqui jajaj pero no vindre no per la ruta si no perque tenim previst fer una sortida amb alforjas test camino .No volem a ningur amb menys de 15 kg de carrega jajaj en pitu te pots de pintura per carrega a la gent
el_hombre_que_susurraba- Nombre de missatges : 13
Aclariments
Jo no vaig quedar el dia 25. Vaig dir que la intenció era anar però tot depenia de l'hora que acabés el sopar a casa meva. Ufff!!! Érem 40 persones i a les 3:30 vaig aconseguir que marxessin cadascú a casa seva. I jo mentre, em vaig quedar a casa carregat amb 5 cerveses, 4 cubates, 3 xupitos, 2 copes de cava i no se quants gots de vi. Malgrat tot em vaig posar el despertador i fins i tot em vaig llevar, però el meu cos deia "QUE FAS BOIG"
Jo no vaig quedar el dia 25. Vaig dir que la intenció era anar però tot depenia de l'hora que acabés el sopar a casa meva. Ufff!!! Érem 40 persones i a les 3:30 vaig aconseguir que marxessin cadascú a casa seva. I jo mentre, em vaig quedar a casa carregat amb 5 cerveses, 4 cubates, 3 xupitos, 2 copes de cava i no se quants gots de vi. Malgrat tot em vaig posar el despertador i fins i tot em vaig llevar, però el meu cos deia "QUE FAS BOIG"
COLMILLO escrigué:PER QUE NO VAS VENIR EL 25 TAL COM HAVÍAM QUEDAT?
Ferran,no cal que aclaris res ,fa temps que sabem de la teva voluntat de estar a tot arreu,per aixo algun cop et dic optimista i a la vida tens que escollir :VICI O BICI.
JA saps que tot el que dic es per animar el cotarro.
Sortida diumenge 1 d'agost
Vist que ningú s'apunta a fer roda prima, l'anul·lem i anirem a fer alforjes jajajajajajaja
COLMILLO escrigué:Vist que ningú s'apunta a fer roda prima, l'anul·lem i anirem a fer alforjes jajajajajajaja
Dema sera una sortida de costellada
sortida diumenge 8d´agost.
Ferran,si has terminat el que va fer que ens deixesis ahir,agafa el mapa i fes la feina del recorregut del proper diumenge,la altimetria,sisplau.
Jaume,suposo que ya li has pasat el programa,EH.
yics escrigué:Ferran,si has terminat el que va fer que ens deixesis ahir,agafa el mapa i fes la feina del recorregut del proper diumenge,la altimetria,sisplau.
No pateixis que segur que no va fer res del que deia es un bocasssssssssss
Ja que en Ferran es perillos ja t'el calculo jo el recorregut sortin de breda per anar a espinelvas,san sadurni d'osormort ,bojons,sant hilari,arbucias i breda
DADES:
76km 1500 m de desnivell de pujada i 4 horas de pedala aixo no es res per uns camineros com vosaltres jajaj a passaro be mamones i vigila el alberto que no hem passi de voltes la bici baixant
CARPY escrigué:yics escrigué:Ferran,si has terminat el que va fer que ens deixesis ahir,agafa el mapa i fes la feina del recorregut del proper diumenge,la altimetria,sisplau.
No pateixis que segur que no va fer res del que deia es un bocasssssssssss
Ja que en Ferran es perillos ja t'el calculo jo el recorregut sortin de breda per anar a espinelvas,san sadurni d'osormort ,bojons,sant hilari,arbucias i breda
DADES:
76km 1500 m de desnivell de pujada i 4 horas de pedala aixo no es res per uns camineros com vosaltres jajaj a passaro be mamones i vigila el alberto que no hem passi de voltes la bici baixant
Tranquilo Jaume que yo me pondre a rueda del Jordi, lo unico que puede pasar es que te quedes sin pastillas de freno ¡¡¡ jajajaj
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
sortida 8 d'agost
Quedem a les 6:30 hores al lloc de sempre. Jo porto el cotxe per a 4 bicicletes
Reservem llocs: Rigodon, Yics i Colmillo
Qui s'apunta més???????
Qui s'apunta més???????
No em direu que veniu al meu poble i fareu una sortida amb bici de carretera? no me'l puc creure. Jo aqui sorto a les 8:00, o sigui que no ens veuren.
Ara que el dia que volgueu podem fer una sortideta per aqui i anar a Sant Hilari, a Santa Coloma, etc..... sortidas de entre 50 y 80 km que ara solament es un aperitiu per la forma que esteu agafan.
Us esteu convertin en uns autentics carreteros.
Ens veiem.
Ara que el dia que volgueu podem fer una sortideta per aqui i anar a Sant Hilari, a Santa Coloma, etc..... sortidas de entre 50 y 80 km que ara solament es un aperitiu per la forma que esteu agafan.
Us esteu convertin en uns autentics carreteros.
Ens veiem.
Ciclon- Nombre de missatges : 246
Ubicació : Breda-Girona
Be si no fas la feina ,tindré que anar amb qui sí la fa,es broma.COLMILLO escrigué:Quedem a les 6:30 hores al lloc de sempre. Jo porto el cotxe per a 4 bicicletes
Qui s'apunta més???????
El traumatoleg per operarme, te que demanar autorització a la mutua de la federacio i poden pasar dies ,aixi em quedat per despres de fer el CAMINO.
El que ens porta a dir que aquest diumenge no podre gaudir de la vostra companyia i es que en Manel ,vol esmorçar sindria a la selva de Irati i ell amb els genolls fotut ,no la pot dur i ya li duré jo gegege
Ferran, tendremos que dejar la salida para otro dia que esten todos los camineros, el Jordi vio el rollito de las alforjas, el rollito con las camineras cuarentonas entregadas y le ha suplicado al traumatologo que busque escusas para operarle despues del camino... no sabe nada el puta, luego dira que lo hace por la compañia la amistad y la sandia ajajajaj
Rigodon- Nombre de missatges : 671
Ubicació : Vilamajor
Rigodon escrigué:Ferran, tendremos que dejar la salida para otro dia que esten todos los camineros, el Jordi vio el rollito de las alforjas, el rollito con las camineras cuarentonas entregadas y le ha suplicado al traumatologo que busque escusas para operarle despues del camino... no sabe nada el puta, luego dira que lo hace por la compañia la amistad y la sandia ajajajaj
Ya veo que me has calao bacalao
Ferran dema no ens esperis que nosaltres anirem per montanya jajaj si vols pots venir.En jordi te un troç de sindria per tu