TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sortida de Caldes a Monistrol 30/05

3 participantes

Ir abajo

Sortida de Caldes a Monistrol 30/05 Empty Sortida de Caldes a Monistrol 30/05

Missatge  Muchmuch Dt Maig 25, 2010 5:12 pm

Hola nois..
No és per entrar en competència,(perdona Sergi, no et vull prendre parroquians), pero dona la coincidència que el Diumenge 30 els de l'Esport Ciclista Calderí fem una ruta rally que està força bé.
Es tracta d'anar desde Caldes a Monistrol de Calders passant per Sant Feliu de Codines, Pla del Badó, Castellterçol, i tornant per Sant LLorenç Savall, Castellar i Caldes de nou. Uns 60 Km amb un tast de les Cingleres de Gallifa.
Si algú s'hi vol apuntar serà ben vingut.
La sortida es a les 8:30h. No som tan matiners com vosaltres. king

Ja em direu.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida de Caldes a Monistrol 30/05 Empty Re: Sortida de Caldes a Monistrol 30/05

Missatge  CARPY Dt Maig 25, 2010 11:30 pm

Muchmuch escrigué:Hola nois..
No és per entrar en competència,(perdona Sergi, no et vull prendre parroquians), pero dona la coincidència que el Diumenge 30 els de l'Esport Ciclista Calderí fem una ruta rally que està força bé.
Es tracta d'anar desde Caldes a Monistrol de Calders passant per Sant Feliu de Codines, Pla del Badó, Castellterçol, i tornant per Sant LLorenç Savall, Castellar i Caldes de nou. Uns 60 Km amb un tast de les Cingleres de Gallifa.
Si algú s'hi vol apuntar serà ben vingut.
La sortida es a les 8:30h. No som tan matiners com vosaltres. king

Ja em direu.

Tenim mes ofertas que el caprabo jajja .Jo tinc un dinar el que no puc faltar ni arriva tard .Pel que veix no estaria a casa fins les 2'30 no m'arrisco a arriva tard i la ruta promet un bon mati de bici pel que veix .De totes maneras vindrem a fer una visita privada a casa teva ,omple la nevera que estem acustumats a fer una cerveseta el acavar la ruta a casa del anfitrio jaja .SERGI aquet en MUCHMUCH et fotara la clientela de les convivencias @10
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida de Caldes a Monistrol 30/05 Empty Re: Sortida de Caldes a Monistrol 30/05

Missatge  Muchmuch Dt Maig 25, 2010 11:39 pm

CARPY escrigué:

Tenim mes ofertas que el caprabo jajja .Jo tinc un dinar el que no puc faltar ni arriva tard .Pel que veix no estaria a casa fins les 2'30 no m'arrisco a arriva tard i la ruta promet un bon mati de bici pel que veix .De totes maneras vindrem a fer una visita privada a casa teva ,omple la nevera que estem acustumats a fer una cerveseta el acavar la ruta a casa del anfitrio jaja


La bona gent es ben vinguda a tot arreu....
De totes maneres hi ha mes dies que llonganices, i aquesta o una altra la podem fer quen us vagi bé.
...I no patiu, si hi ha alguna cosa que no acostuma a faltar a casa meva son les cerveses!!!!!

CARPY escrigué:SERGI aquet en MUCHMUCH et fotara la clientela de les convivencias @10

Res mes lluny de les meves intencions.
El que vull es que el dia que es faci el Sergi ens honori amb la seva presencia.

De totes maneres la oferta segueix en peu, i si algú altre s'hi vol apuntar aquest Diumenge, que ho digui sense manies.

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida de Caldes a Monistrol 30/05 Empty Re: Sortida de Caldes a Monistrol 30/05

Missatge  sergiktt Dc Maig 26, 2010 12:48 am

Muchmuch escrigué:
CARPY escrigué:

Tenim mes ofertas que el caprabo jajja .Jo tinc un dinar el que no puc faltar ni arriva tard .Pel que veix no estaria a casa fins les 2'30 no m'arrisco a arriva tard i la ruta promet un bon mati de bici pel que veix .De totes maneras vindrem a fer una visita privada a casa teva ,omple la nevera que estem acustumats a fer una cerveseta el acavar la ruta a casa del anfitrio jaja


La bona gent es ben vinguda a tot arreu....
De totes maneres hi ha mes dies que llonganices, i aquesta o una altra la podem fer quen us vagi bé.
...I no patiu, si hi ha alguna cosa que no acostuma a faltar a casa meva son les cerveses!!!!!

CARPY escrigué:SERGI aquet en MUCHMUCH et fotara la clientela de les convivencias @10

Res mes lluny de les meves intencions.
El que vull es que el dia que es faci el Sergi ens honori amb la seva presencia.

De totes maneres la oferta segueix en peu, i si algú altre s'hi vol apuntar aquest Diumenge, que ho digui sense manies.

Salut!

Tranquil, se el cami de les convivencies, i alla ja m'hi trobare molt amics companys bteterus, cadascu a d'apuntar la seva oferta, quantes mes mes podrem triar, en quan a la privada calderina amb cerveces estic frisant per "Honorarte" amb la meva presencia, pero que sapigues que tinc molta memoria i de les birres m'enrecordare sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida de Caldes a Monistrol 30/05 Empty Re: Sortida de Caldes a Monistrol 30/05

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum