TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

TEMPORADA D'ESTIU

+5
Ciclon
COLMILLO
masdi
sergiktt
CARPY
9 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  CARPY Dt Maig 18, 2010 3:00 pm

Aquet diumengue començem el horari d'estiu sorti a les 7 del mati i aixi poder fer sortides mes llarges .
Diumengue sortirem a les ordres d'en JORDI.G per anar a veura sant marçal ,passant per riells,coll de te ,santa fe ect .
Alguns aniran a MATARO a veura els FREMARESMAS per presionar una mica a aquesta gent que s'estan adormin jajaj
Tindrem els trencadurs dividits pero jo ja vaig avisar que despres de la difrent comença la preparacio del CAMI DE SATIAGO (es la meva preparacio no vol dir que vosaltres tingueu que venir a fer rally )aixo no vol dir que si tenim que anar a fer les baterias,cami ral,sui ect vindre igualment
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  sergiktt Dt Maig 18, 2010 7:14 pm

CARPY escrigué:Aquet diumengue començem el horari d'estiu sorti a les 7 del mati i aixi poder fer sortides mes llarges .
Diumengue sortirem a les ordres d'en JORDI.G per anar a veura sant marçal ,passant per riells,coll de te ,santa fe ect .
Alguns aniran a MATARO a veura els FREMARESMAS per presionar una mica a aquesta gent que s'estan adormin jajaj
Tindrem els trencadurs dividits pero jo ja vaig avisar que despres de la difrent comença la preparacio del CAMI DE SATIAGO (es la meva preparacio no vol dir que vosaltres tingueu que venir a fer rally )aixo no vol dir que si tenim que anar a fer les baterias,cami ral,sui ect vindre igualment

Com a quedat mes que demostrat aquest Diumenge a la Diferent, es pot preparar el camino fent Enduro, igual que fent rally, l'unic que has de vigilar es que el recorregut sigui llarg sunny I potser es mes important alternar amb carretera, aqui si que es nota difrencia!!!
Pero dit aixo, alguna d'aquestes putes ferranades mirare de vindre, que l'any passat m'ho vaig pasar pipa!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  masdi Dt Maig 18, 2010 7:57 pm

A les 7 :00 hores Shocked Shocked Shocked

Ostia si a les 7 s´esta tot just al primer somni, la mare que us va fer ja,ja,ja,ja Shocked Shocked

Jo la temporada d´estiu l ´agafare al reves, gens de pedalar pq fa massa calor i aprofitar les hores que no en fa tanta per fer mariconades Wink
Be sortire un dia de cada dia amb el sito o amb qui vulgui a fer ruta per olzinelles per no perdre, si tingues pasta em compraria un rodillo per mantenir...

APA ADEU.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  COLMILLO Dt Maig 18, 2010 9:45 pm

Així m'agrada. ARA ÉS HORA DE LES FERRANADES.

Malauradament aquest diumenge no podré venir grrrrrrrrrr.

El CARPY es prepara pel camí de Santiago, però la resta prepareu-vos per la gran sortida de l'estiu: LES TRES VALLS (versió remix, o sigui, un pelin més dureta que la de l'any passat fou tova)
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Ciclon Dt Maig 18, 2010 10:00 pm

Aquet fi de semana pot ser que m'apunti. Ja quedarem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  CARPY Dt Maig 18, 2010 11:47 pm

La sortida de diumengue es una JORDIANADA .Les dades generals seran 74km ,sorti a les 7 i arriva a la 1 ,Mitja hora per fer un entrapa a riells
Sergi tens tota la rao fen diferents no caldria fer rally ,una diferent cada setmana i el CAMINO pedelant amb una cama jaja
MASDI si la vida dels trencas es molt dura i tenim que aprofita les hores de llum ,que el mati es curt .Si vols un rodet per entrenar jo en tinc un que t'el puc deixar .Tinc una invitacio per GRAN VALIRA que no se que en fare jaja
Que collons es aixo de GUITARRI ??????????????? (tema del foro mtb amb en joan blanc)
FERRAN no vinguis ara tocan els naços que amb tot el ivern no t'en vist el pel
JOSE ens veiem el diumengue ,ja saps sotm a les 7 de sant antoni fen el recorregut avitual fins sant celoni ,amb una variant passant per casa d'en sergi a tocar la pera jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  masdi Dc Maig 19, 2010 11:35 am

CARPY escrigué:La sortida de diumengue es una JORDIANADA .Les dades generals seran 74km ,sorti a les 7 i arriva a la 1 ,Mitja hora per fer un entrapa a riells
Sergi tens tota la rao fen diferents no caldria fer rally ,una diferent cada setmana i el CAMINO pedelant amb una cama jaja
MASDI si la vida dels trencas es molt dura i tenim que aprofita les hores de llum ,que el mati es curt .Si vols un rodet per entrenar jo en tinc un que t'el puc deixar .Tinc una invitacio per GRAN VALIRA que no se que en fare jaja
Que collons es aixo de GUITARRI ??????????????? (tema del foro mtb amb en joan blanc)
FERRAN no vinguis ara tocan els naços que amb tot el ivern no t'en vist el pel
JOSE ens veiem el diumengue ,ja saps sotm a les 7 de sant antoni fen el recorregut avitual fins sant celoni ,amb una variant passant per casa d'en sergi a tocar la pera jaja


No se on cau exactament, es a prop de mare de deu del mont, això ho sap en jo-on, vam estar comentant del gr5 a veure si vindrien un dia, i ell va comentar que en sabia una per guitarriu, en jo-on també la tenia en ment.

EL tema rodet no és conya, les hores que puc sortir durant la setmana a l´estiu fa massa calor, estem a 40 graus.
i per mantindre i agafar fons els rodillos van de conya...

Ens veiem
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  CARPY Dc Maig 19, 2010 2:42 pm

masdi escrigué:
CARPY escrigué:La sortida de diumengue es una JORDIANADA .Les dades generals seran 74km ,sorti a les 7 i arriva a la 1 ,Mitja hora per fer un entrapa a riells
Sergi tens tota la rao fen diferents no caldria fer rally ,una diferent cada setmana i el CAMINO pedelant amb una cama jaja
MASDI si la vida dels trencas es molt dura i tenim que aprofita les hores de llum ,que el mati es curt .Si vols un rodet per entrenar jo en tinc un que t'el puc deixar .Tinc una invitacio per GRAN VALIRA que no se que en fare jaja
Que collons es aixo de GUITARRI ??????????????? (tema del foro mtb amb en joan blanc)
FERRAN no vinguis ara tocan els naços que amb tot el ivern no t'en vist el pel
JOSE ens veiem el diumengue ,ja saps sotm a les 7 de sant antoni fen el recorregut avitual fins sant celoni ,amb una variant passant per casa d'en sergi a tocar la pera jaja


No se on cau exactament, es a prop de mare de deu del mont, això ho sap en jo-on, vam estar comentant del gr5 a veure si vindrien un dia, i ell va comentar que en sabia una per guitarriu, en jo-on també la tenia en ment.

EL tema rodet no és conya, les hores que puc sortir durant la setmana a l´estiu fa massa calor, estem a 40 graus.
i per mantindre i agafar fons els rodillos van de conya...

Ens veiem

Es te que possar fil a l'agulla per aixodel GUITARRIU ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Si vols el rodet esta aqui ple de pols
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty EL TOCA NASSOS

Missatge  COLMILLO Dc Maig 19, 2010 9:00 pm

Ep!!!!! Que si que ens hem vist excepte els dies que heu fet enduro. Però jo no he deixat de sortir amb altres Trencacames!!!!!
COLMILLO
COLMILLO

Nombre de missatges : 111
Fecha de inscripción : 22/11/2009
Edad : 55

http://trencacames.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Jo_On Dj Maig 20, 2010 12:28 am

CARPY escrigué:Es te que possar fil a l'agulla per aixo del GUITARRIU ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Carpy tens un Privat... cyclops
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Muchmuch Dj Maig 20, 2010 12:44 pm

Ostres!! a les 7... fent calculs m'he de llevar una mica avans de les 6 per poder venir.!!! Tenint en conte lo troneres que son a casa meva, ho tinc difícil..

Carpi: el JG m'ha dit que, com alternativa, jo podria apuntarme a l'excursió en algún punt de Sant Caloni.. potser a l'estació, i així guanyo una estona...si no us faig anar malament, es clar. Es possible?

A veure si puc venir.. je,je.

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  CARPY Dj Maig 20, 2010 2:51 pm

Muchmuch escrigué:Ostres!! a les 7... fent calculs m'he de llevar una mica avans de les 6 per poder venir.!!! Tenint en conte lo troneres que son a casa meva, ho tinc difícil..

Carpi: el JG m'ha dit que, com alternativa, jo podria apuntarme a l'excursió en algún punt de Sant Caloni.. potser a l'estació, i així guanyo una estona...si no us faig anar malament, es clar. Es possible?

A veure si puc venir.. je,je.

Salut!
Muchmuch per un dia que tens que llevarte d'hora no passa res jaja .No saps pas el que et perderas si et quedas a casa,pero res de trialeras ,tot pista i un corriol molt guapo .Aixo de queda a sant celoni amb sembla be pero el millor seria queda a sant esteva de palautordera ja que despres tindrias que torna sol fins sant celoni .SI hem dius segur que vindras et dic el lloc de trovada amb un watpoint i l'hora @10
PD : NO SIGUIS MANTA ¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Rigodon Dj Maig 20, 2010 4:08 pm

Las opciones de ir a Mataro se han desbanecido con lo cual iremos a sufrir, Carpy ya que sufrimos busca alguna trialerita o algo para no pisar mucha pista....
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  sergiktt Dj Maig 20, 2010 4:25 pm

Rigodon escrigué:Las opciones de ir a Mataro se han desbanecido con lo cual iremos a sufrir, Carpy ya que sufrimos busca alguna trialerita o algo para no pisar mucha pista....

Alberto cabron, tu si no viene el Kulajy, chapas la barraca, no?? geek
Por si te interesa, yo si ire a mi pueblo MATARO!!! sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Muchmuch Dj Maig 20, 2010 5:13 pm

CARPY escrigué:
Muchmuch per un dia que tens que llevarte d'hora no passa res jaja .No saps pas el que et perderas si et quedas a casa,pero res de trialeras ,tot pista i un corriol molt guapo .Aixo de queda a sant celoni amb sembla be pero el millor seria queda a sant esteva de palautordera ja que despres tindrias que torna sol fins sant celoni .SI hem dius segur que vindras et dic el lloc de trovada amb un watpoint i l'hora @10
PD : NO SIGUIS MANTA ¡¡¡¡¡

Si no es que sigui manta... el problema es que no em deixen dormir de nit!! ja,ja.

Ja he quedat amb el JG a les 7:30 al parking de l'estació de tren de Sant Celoni.

Fins Diumenge...

Rigodón, Jose.. ya estoy deseando veros de nuevo

Un Saludo!
Laughing
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Ciclon Dj Maig 20, 2010 10:15 pm

Aixi no fara falta que vagi fins Palau, em puc quedar a Sant Celoni amb el Juan Carles i aixi puc sortir una mica més tard de Breda.
En Juan Carles i jo podem anar junts fins San Celoni.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Muchmuch Dj Maig 20, 2010 10:37 pm

Ciclon escrigué:Aixi no fara falta que vagi fins Palau, em puc quedar a Sant Celoni amb el Juan Carles i aixi puc sortir una mica més tard de Breda.
En Juan Carles i jo podem anar junts fins San Celoni.
Ens veiem

Aquesta era la idea den Jordi.
Olé, i Olé cheers cheers
Que content que estic.....
i a més estrenaré forquilla!!! lol! lol!
Que ja està muntada la nova Rock Shox Revelation de 150 mm i eix de 20 !!!
Espero poder 'tastar-la' amb una miqueta de trialera... a veure que tal va... je,je
Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Gilmineitor Dj Maig 20, 2010 10:49 pm

Jaume,se te a girado faena,collons que dificil es escriure amb catála.
En Joan Carles i Alberto et suplican que si del barret et montas una trialera,nomes amb ve ala memoria ,la de Coll de Te a Arbucies.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Rigodon Dj Maig 20, 2010 11:00 pm

yics escrigué:Jaume,se te a girado faena,collons que dificil es escriure amb catála.
En Joan Carles i Alberto et suplican que si del barret et montas una trialera,nomes amb ve ala memoria ,la de Coll de Te a Arbucies.


Jaume, no se por donde volveremos pero un dia que estabamos por no se donde cerca del montseny me dijiste que el Sergi tenian un sendero de enduro que fue donde los conocisteis no?
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  CARPY Dj Maig 20, 2010 11:12 pm

Unamica d'ordre jajaj .MUCHMUCH si be em jose ja no tens problema per torna sant celoni ,problema resolt a les 7'30 a l'estacio .Cabron que voleu que el dissabte obri una trialera tipus cabreta per el cor del montseny ¡¡¡¡.Nomes tenim la trialera de coll de te de pujade i si anem be de temps podem passar per les cingleras de la trauna sota els peus de les agudes .Pero aixo vol dir allarga la ruta no amb km si no amb temps ja que sera mes lent ,a mi ja amb va be pero si algu te arros per dinar sel menjara cuvat jaja .Ja anirem improvisant sobre la marcha .Les dades son 74km -5'30 de bici-30 minuts per esmorza a riells fen la ruta facil
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  CARPY Dj Maig 20, 2010 11:14 pm

Rigodon escrigué:
yics escrigué:Jaume,se te a girado faena,collons que dificil es escriure amb catála.
En Joan Carles i Alberto et suplican que si del barret et montas una trialera,nomes amb ve ala memoria ,la de Coll de Te a Arbucies.


Jaume, no se por donde volveremos pero un dia que estabamos por no se donde cerca del montseny me dijiste que el Sergi tenian un sendero de enduro que fue donde los conocisteis no?
Te pierdes alberto esto esta entre campins y sant celoni un dia ya te llevare y de paso te enseño un saltito que tenian en una linea de alta tensio si aun esta montado .
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Muchmuch Dj Maig 20, 2010 11:32 pm

Per mi no patiu...
No cal que modifiqueu la ruta que teníeu pensada... només per pedalar amb vosaltres ja estaré content.
Fa tan temps que dic que vindré, que vindré i no puc mai, que quasi ni m'ho crec.
A mi ja m'agrada anar pedalant i veient el paisatge ja en tinc prou.

Salut!!!!!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Gilmineitor Dv Maig 21, 2010 11:02 pm

Avui hem sortit la Helen,en xavito i jo ,una mica de rally ligth.
He decidit fer entrenos no mes si ve la Helen son mes suaus i menos competitius,quina disfrutada ,de anar sempre ultim a tenir que esperar ,quin plaer.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  CARPY Dv Maig 21, 2010 11:36 pm

yics escrigué:Avui hem sortit la Helen,en xavito i jo ,una mica de rally ligth.
He decidit fer entrenos no mes si ve la Helen son mes suaus i menos competitius,quina disfrutada ,de anar sempre ultim a tenir que esperar ,quin plaer.
QUE CABRON AMB LES DONES JA POTS JAJJ.Potse que parem d'entrenar ¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Muchmuch Dg Maig 23, 2010 10:57 pm

Memorable la Volta al Monseny...
Estic explicant-li al meu fill i em cau la baba... drunken

Estic entusiasmat... quins boscos, quines vistes de leLes Agudes... Quins companys... 'l'Speaker', 'El Guia', 'El Cachondo', 'El Mudito', 'La Màquina'... segur que sabeu perfectament cadascun qui es,,, ja,ja lol!


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Tots collonuts, i amb una forma fisica espectacular. Un Plaer total, baja, i aixó que la excursio te una mica de 'tela' i si no mireu el perfil:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

TEMPORADA D'ESTIU Empty Re: TEMPORADA D'ESTIU

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum