TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fem Sui 10-11-2013

+2
Jo_On
CARPY
6 participantes

Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Fem Sui 10-11-2013

Missatge  CARPY Ds Nov 09, 2013 7:49 pm

Que Fem Sui diumengue
Sortim a las 7'30 affraid
Que patire dema pujant Sad 
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Re: Fem Sui 10-11-2013

Missatge  Jo_On Ds Nov 09, 2013 8:43 pm

Gilmi! Al final no podré... Sad Sad Sad 

Però és que estic guardant ticket pel Puigsacalm/Llancers!!! Ara obro fil...
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Re: Fem Sui 10-11-2013

Missatge  Tigret Ds Nov 09, 2013 10:09 pm

Passeu per Palau, oi? bounce quedem on sempre sobre les 7:45h;) 
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Re: Fem Sui 10-11-2013

Missatge  CARPY Ds Nov 09, 2013 10:17 pm

Tigret escrigué:Passeu per Palau, oi? bounce quedem on sempre sobre les 7:45h;) 
Ostras no se si pujem per canoves ¡¡¡
Gilmi Sherpa per on pujem ???
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Re: Fem Sui 10-11-2013

Missatge  pitu Dg Nov 10, 2013 5:52 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with [URL=ht[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Uploaded with [URL=[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]tp://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Re: Fem Sui 10-11-2013

Missatge  CARPY Dg Nov 10, 2013 8:27 pm

Fem Sui  amb la Dune RR gentilesa de Donda bikes
La pujada la fem pel Molar ,aixi que capa palau a buscar el Tigret ,fins el castell de fluvia per dintre i d'aqui fins las piscinas per asfalt .Que la Dune es te que provar per tot els terrenys,aquest no es el mes adient per la Dune .Pujada fins el Pla amb parada el molar per esmorza ,amb molt de vent avui.Aqui la Dune ja es trova mes be ,pero la pujada es llarga i dura .Ja a dalt del sui comença la festa .La MAXI es una sortida de las duras .Els primers trams pedregosos del sui la Dune es trova com peix a l'aigua .Parem el coll dels pous i toca empujabike fins el turo de pi novell aqui la bici es veu que no es lleugera jaja a peu fins a dalt .Fem las baixades del pi novell i el samont amb alguna petita errada pero casi tot amb la bici dibuixant el terreny a la perfecció .Ja som a la cova i aqui els frens de la Dune fa figa agafen. molta temperatura i no frenan com .Pel que fa  a la baixada perfecta un parell de peuets de res .Las Furgades estava molt net el primer tram i molt fresat de la fem sui .El tereny estava molt sec ,amb molta polseguera.Per fi la cabreta amb lo seca que estava i relliscosa la Dune fa KOM el primer tram i es mante a dalt els altres trams .Jo ja ho deixo aqui ,la resta fan ANXOVA , TOURINI I BIRRA

Felicitar en JASTIN  per lo be que ho ha fet avui tot i lo dificil de la ruta
No se si els calderins estan satisfet avui perque es de las milloretas que tenim

Reflexions de la Dune una bona bici baixant es expectacular lo tragona que es .Pujant es defensa si estas amb forma cosa que jo no tenia avui .El seient molt dur,els frens no son del meu gust ,potser amb un altre compost de pastillas,alguna sensacio diferent pero amb general molt be
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Re: Fem Sui 10-11-2013

Missatge  Gilmineitor Dg Nov 10, 2013 8:46 pm

menuda panda de maleantes nos hemos juntado esta mañana.
sin criterio hemos subido por el molar vell ,intentando petar al madrileño Carpy,el muy cenutrio ha llegado antes al Pla de la calma que los Carbonatados dando por bueno el buen rodar de la Dune RR.

Antes de llegar al Sui nos hemos encontrado al matrimonio Collell,risas y abrazos ha sido el primer buen momento de la mañana,luego vendrán más .
foto de rigor el la cima con la estelada al viento y los nervios de la bajada hace que mi vecino decida volver por Vallforners,nosotros y esta feo decirlo "unos putos maquinas"hemos bajado a full .

Hace tiempo que venimos haciendo la maxi pero hoy la hemos bordado con los Calderins en su linea (a tope)y Justino cada vez mas fino,si sigue mejorando le tendremos que dar esquinazo en las trialeras le esperamos mucho menos que él a nosotros en las subidas.

En los guius las cervezas de rigor sin CARPY,SIN MIQUEL SIN CARLES,SIN MARCELI y con la visita de Martin y sra.

Lo dicho grupo compacto y sin fisuras ahora la pelota esta en el tejado de Carpy que tendrá que seguir probando bicis,ya que hoy le he seguido tanto subiendo como bajando y eso que con la Profet no pasaba,pero aun con eso ha hecho un Kom .
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Re: Fem Sui 10-11-2013

Missatge  Muchmuch Dl Nov 11, 2013 3:46 pm

Una matinal espectacular!!
Parlo en nom dels dos Calderins quan dic que estem entusiasmats amb la sortida d'ahir.
El grup de riders immillorable, llàstima de que l'Alberto no pogués venir per posar la mica de la seva 'salsa picante' que ens fa riure tant! (Ponte las pilas con la recuperación que se te hecha en falta).
La ruta... que dir de la ruta. Una pujada llarga però de bon fer, però la baixada no se qualificar-la.
Varem gaudir molt, moltíssim, m'atreveixo a dir que com molt poques vegades. Per el nivell de dificultat, per lo llarga que és, i per el que anem aprenent de vosaltres(l'estona que us podem veure). Razz 
Per tot plegat : MOLTES GRÀCIES de part del JorGas i meva.
Heu deixat el nivell tan alt que no se on haurem d'anar per trobar coses comparables.

Carpi:
Quan acabis de provar bicicletes, ja et pots posar a planificar sortides com aquesta, que si ens ho permeteu, nosaltres no hi faltarem.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Re: Fem Sui 10-11-2013

Missatge  CARPY Dt Nov 12, 2013 12:57 am

Muchmuch escrigué:Una matinal espectacular!!
Parlo en nom dels dos Calderins quan dic que estem entusiasmats amb la sortida d'ahir.
El grup de riders immillorable, llàstima de que l'Alberto no pogués venir per posar la mica de la seva 'salsa picante' que ens fa riure tant! (Ponte las pilas con la recuperación que se te hecha en falta).
La ruta... que dir de la ruta. Una pujada llarga però de bon fer, però la baixada no se qualificar-la.
Varem gaudir molt, moltíssim, m'atreveixo a dir que com molt poques vegades. Per el nivell de dificultat, per lo llarga que és, i per el que anem aprenent de vosaltres(l'estona que us podem veure). Razz 
Per tot plegat : MOLTES GRÀCIES de part del JorGas i meva.
Heu deixat el nivell tan alt que no se on haurem d'anar per trobar coses comparables.

Carpi:
Quan acabis de provar bicicletes, ja et pots posar a planificar sortides com aquesta, que si ens ho permeteu, nosaltres no hi faltarem.
Com aquesta pocas affraid 
Pero amb la vostra ajuda anirem fem cosas plegats i disfrutant d'aquest mon tant màgic
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

Fem Sui 10-11-2013 Empty Re: Fem Sui 10-11-2013

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum