TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

noves sortides makis

5 participantes

Ir abajo

noves sortides makis  Empty noves sortides makis

Missatge  valls2 Dl Jun 13, 2011 11:52 pm

hola a tots
el mes ke ve farem un parell de sortides per si us voleu apuntar
les dues son amb remonte , aixo vol dir deixar un cotxe abaig i amb un altre fer la pujada
una es d'alta muntanya pujar el Costabona 2467mts i Puig de les agudes de 1975mts segurament sera el 3 de juliol per confirmar
la ruta tracta de deixar algun cotxe a llanars i amb els altres pujar fins a vallter 2000 i d'alla anar al costa bona ,baixar per la collada verda pujar al puig de les agudes i baixar fins a llanars on uns es kedaran a fer una cervesa i els altres aniran a recollir el cotxe a vallter
us deixo un enllaç de la ruta ke varem fer l'any passat http://makis12.blogspot.com/search?q=costabona+ i
i fotos https://picasaweb.google.com/valls22/CostaBona#
akesta vegada es una mica mes llarga , no en ting ni ideia de com sera el troç nou pero be ja es veura

l'altre sortida , el dia 5 de juny varem anar a corre la tramunbike , akesta cursa es espectacular per la gran cantitat de corriol i lloc de increible bellesa per on passa i volem organitzar una sortida ke va de les preses (olot) fins al hostal del fang 35 kms
la sortida tracta de deixar un cotxe al hostal del fang i amb els altres pujar fins a les preses i d'alla fer la cursa fins al hostal del fang ( fins el punt 5 de la foto ) on uns es kedaran a fer una cervesa i els altres a recollir el cotxe a les preses
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]



ja direu algo per si us animeu

fins aviat

albert

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  CARPY Dc Jun 15, 2011 12:49 am

Albert 2 bonas rutas ¡¡¡
El costabona la desconec ,pero el tram de la tramunt fins l'hostal del fang es brutal ja que l'any passat la vam fer affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  valls2 Dc Jun 15, 2011 2:05 am

akest any l'han endurit una mica mes respecte l'any passat

[img]URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/perfil20xiiixii20tmb1.jpg/][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/URL][/img]

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  Gilmineitor Dc Jun 15, 2011 3:23 pm

collons,l'han endurit

ENDURIT de enduro ,o mes desnivell.....ja ja ,te bona pinta aixo i allò altre, si es que soc politoxibiketonic
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  sergiktt Dc Jun 15, 2011 4:22 pm

BuFFF!!!

La Tramunbike sencera deu haber estat mortal, si ja tenia fama de ser dura de collons, amb la comparacio d'altimetries fot por!!!

affraid
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  valls2 Dc Jun 15, 2011 10:48 pm

sergiktt escrigué:BuFFF!!!

La Tramunbike sencera deu haber estat mortal, si ja tenia fama de ser dura de collons, amb la comparacio d'altimetries fot por!!!

affraid


es una de les dues curses ke de rally ke faig ( l'altre es la de sant hilari ) perke es diferenta a la resta tot son corriols i amb trialeres de les bones (es poden fer pero sensa arrisca molt ) el problema era el fang pero per on passaba es espectacular a la cursa vaig fer-la amb 6h30m
no se el dia encara pero kuant ho sapiga ja us avisare

fins aviat

albert

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  Jo_On Ds Jun 18, 2011 10:08 pm

Albert, jo no m'hi vaig voler apuntar aquest any justament pel fang... vaig anar a la que era la celebració de 10 anys (fa 3 anys) i vaig acabar fins els collons de caminar per culpa del fang i roques mullades ja que els dies anteriors havia plogut molt com en aquest... mira si va anar malament, que l'any següent la van tornar a repetir perquè la gent en pogués gaudir!!!

Com va anar aquest? Vaig llegir que no s'havia de caminar tant... ets tot un FINISHER!!!

EDITO: Òstia PUTA quina CHAMALEON més ben PARIDAAAA!!! (Jo també en tinc una i n'estic enamorat...) Razz Basketball
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  valls2 Ds Jun 18, 2011 11:21 pm

Jo_oN escrigué:Albert, jo no m'hi vaig voler apuntar aquest any justament pel fang... vaig anar a la que era la celebració de 10 anys (fa 3 anys) i vaig acabar fins els collons de caminar per culpa del fang i roques mullades ja que els dies anteriors havia plogut molt com en aquest... mira si va anar malament, que l'any següent la van tornar a repetir perquè la gent en pogués gaudir!!!

Com va anar aquest? Vaig llegir que no s'havia de caminar tant... ets tot un FINISHER!!!

EDITO: Òstia PUTA quina CHAMALEON més ben PARIDAAAA!!! (Jo també en tinc una i n'estic enamorat...) Razz Basketball

la vaig fer fa un pàrell fa un parell d'anys i vaig patir molt mes ,el meu estat de forma no era tant bo, les trialeres eren mes heavys fa dos anys pero akest any eren mes ciclables i llarges , akest any vaig sortir a tope a la pujada i a la hora de baixa vaig trobar molt poc transit i a les trialeres les vaig poger baixar totes amb la bici , fang a tope pero ciclable amb certa manera i amb va agradar molt tota la cursa sobre tot al principi fins al km 35 , ( per aixo volem fer una sortida amb tota la penya per anar-hi amb les bicis d'enduro ) total 6 :30 damunt la bici pero molt satisfet
la chamaleon la ting com a bici de rutes llarges o competicio i tambe amb te el cor robat i no se ke te ,pero va molt i molt be , no se si es la geometria , 3 kilos menys de pes etc etc ,pero baixo pels mateixos llocs ke amb la lapierre.
aniras al enduro de Prades ????

fins aviat



valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  Jo_On Dg Jun 19, 2011 10:22 pm

Albert, em falta menys d'un mes per ser pare per segona vegada, així que em veuràs poc el pèl durant un temps! XDDD

La Tramunt que vas fer tu fa dos anys va ser doncs la mateixa que jo l'any anterior, però sense fang es clar... je,je,je...

Una pregunta, quan hi portes a davant de la Chamaleon? 140? És Talas o Float? Jo porto una Fox de molla de 125 i d'aquí poc l'haig de canviar però no sé si 140 serà massa... Rolling Eyes
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  valls2 Dg Jun 19, 2011 10:45 pm

Jo_oN escrigué:Albert, em falta menys d'un mes per ser pare per segona vegada, així que em veuràs poc el pèl durant un temps! XDDD

La Tramunt que vas fer tu fa dos anys va ser doncs la mateixa que jo l'any anterior, però sense fang es clar... je,je,je...

Una pregunta, quan hi portes a davant de la Chamaleon? 140? És Talas o Float? Jo porto una Fox de molla de 125 i d'aquí poc l'haig de canviar però no sé si 140 serà massa... Rolling Eyes


hi porto una float de 150 amb eix de 15 , va molt be, es molt lleugera,rigida , pel meu gust el recorregut per la bici es el seu tambe aniria be la de 140 , pero a la forquilla li trobo a falta ke aprofiti tot el recorregut ja ke li costa molt fer tope , sempre li falta un parell de cms. de totes maneres ting un amic ke m'ha dit ke m'ho solucionara , ja et dire ke tal va , abans portaba la pike i tambe anaba be pero pesaba 1/2 kilo mes . tambe vaig portar durant una temporada la de 160 de la lapierre i encara m'agradaba mes pero pesaba casi un kilo mes i amb una bici per pedalar haig de mirar una mica el pes . si vols el meu consell posa una de 140 o 150 . si vols un dia vens a casa i te deixo fer una sortida amb la meva i podras saber si t'agarda mes amb 120 o 150

fins aviat

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  valls2 Dg Jun 19, 2011 10:53 pm

i FELICITATS per lo de ser pare per segona vegada !!!!!! gaudeix-los a tope !!!!! ke le temps pasa molt depressa, els meus ja tenen 20 i 16 anys i no me h'enterat

fins aviat

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

noves sortides makis  Empty Re: noves sortides makis

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum