TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

+13
RaMon draker
Rigodon
Kulajy
totgas
Gerard_XL
Tigret
Muchmuch
Jo_On
VICENTE's
gps
Gilmineitor
CARPY
sergiktt
17 participantes

Pàgina 3 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Muchmuch Dv Jun 10, 2011 10:28 am

Uffff quins nervis!!
El que es segur es que ho trobarem tot ben regadet Razz

P'els que tinguin TomTom les coordenades del punt de sortida son:
N40º40.07'
E 0º13.56'

i si ho voleu veure al Google Earth copieu i enganxeu això a la barra d'adreces
40.67111296579242,0.232428163290024

Desde Caldes hi han 243Km i segons el TomTom 2h30min de viatge.
Hem quedat amb el JordiHD de sortir a les 6am.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dv Jun 10, 2011 1:33 pm

sergiktt escrigué:
gps escrigué:el punt de sortida es al PANTANO DE ULLDECONA
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

nos vemos en el camino

Manolo posa ya dades bones del punt de trobada!!

O sigui per exemple i m'ho invento!!

PANTANO D'ULLDECONA
Merendero a les 7:00 del Mati!!


Que si no no sabem a quina hora ens hem de llevar tota la tropa!!!!!!!!


Mamonazo, ahir vaig estar mirant per google maps i no vaig trobar res, que cuadri amb el lloc de sortida, ja que aixo es un punt a la carretera de Fredes i el Boixar,

Nosaltres sortin a les 5,30 per anar recollin a la gent, i conto d'arribar a Tarragona sobre les 7, poden quedar passat el peatge i parar passat L'hospitalet de l'Infant que hi ha una area de descans,

I en cas de voler quedar al punt del Panta teniu que arribar fins a La Senia AP7 fins la sortida de Vinaroz, direccio Vinaroz fins a trobar el desviament de Sant Rafael del Rio, (OJO DIRECCIO VINAROZ NO ULLDECONA) ja que el panta es diu embalsament de ulldecona pero, esta a la senia, un cop agafeu el desviament anat seguint els senyals fins a La Senia, travesar tot el poble direccio, Fredes,El Boixar,Pobla de Benifassa fins a trobar el panta.

En fi ens truquent al voltans de les 7 per sapiguer per on passen XXXXXXXDs

http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Tarragona&daddr=40.7031866,0.5461178+to:43560+La+Senia&geocode=FcdrcwIdkgATACmbxTeix_yjEjFQYaUh4PoABA%3BFdIUbQIdRVUIACkpmmzlm_6gEjFhB58B4PoAEw%3BFdz-awIdgV4EAA&hl=es&mra=dpe&mrsp=1&sz=13&via=1&sll=40.671395,0.526657&sspn=0.068224,0.15295&ie=UTF8&ll=40.606394,0.397911&spn=0.136581,0.305901&t=h&z=12

PD: el enlace esta echo desde Tarragona, que no hace falta que entres en tarragona, tu sigue por la autopista hasta vinaroz, que se que eres muy torpe ja ja ja Laughing Laughing Laughing Laughing

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dv Jun 10, 2011 2:26 pm

Joder si no para de ploura ¡¡¡¡¡ . A sant pere anem cada any a sant elias per demanar aigua i tindrem que canviar la tradicio i fer quedades amb en manolo gps que es pluja segura jajajja .Que patirem dema ¡¡¡¡¡ Sad Sad Sad Sad
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dv Jun 10, 2011 2:58 pm

CARPY escrigué:Joder si no para de ploura ¡¡¡¡¡ . A sant pere anem cada any a sant elias per demanar aigua i tindrem que canviar la tradicio i fer quedades amb en manolo gps que es pluja segura jajajja .Que patirem dema ¡¡¡¡¡ Sad Sad Sad Sad

Ja ho post vem dir que teniu que canviar la tradicio

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Gilmineitor Dv Jun 10, 2011 3:00 pm

settins de agua,
neumaticos rayados,suspension màs blanda,
estoy por no hacer nada de nada,
asi que desde Manresa se sale a 5h 30m...da que pensar
jaume nosaltres a les 6 en marcha aixi quedem a 5.50 al pàrquing,recolliren al calderí al pàrquing de baricentro davant del Mc Donals
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dv Jun 10, 2011 3:32 pm

yics escrigué:settins de agua,
neumaticos rayados,suspension màs blanda,
estoy por no hacer nada de nada,
asi que desde Manresa se sale a 5h 30m...da que pensar
jaume nosaltres a les 6 en marcha aixi quedem a 5.50 al pàrquing,recolliren al calderí al pàrquing de baricentro davant del Mc Donals

sortin a les 5,30 ja que tinc que passa a recollir al ramon i al gerard, dues paredes 30 minuts, que despres pasa lo que pasa no arribent mai ja ja ja

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dv Jun 10, 2011 3:35 pm

aqui teniu l'adreça correcte aquet camping esta a tocar l'embalsament
Cr. La Senia a Pobla de Benifassa Km, 5, La Pobla de Benifassa Castellon
http://www.moliabad.com/

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Muchmuch Dv Jun 10, 2011 4:46 pm

Jordi, no pateixis per l'itinerari.
Ja tinc les coordenades carregades al TomTom i a l'iPhone... cap problema per trobar l'embassament ;-)
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  totgas Dv Jun 10, 2011 7:58 pm

Be, companys, al final aquest cap de setmana, m'en vaig amb la familia fora. Que os vagi molt be, i en les baixades aneu en comte.
totgas
totgas

Nombre de missatges : 54
Fecha de inscripción : 07/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Rigodon Dv Jun 10, 2011 8:57 pm

Ir dejando migas de pan hasta Tarragona que yo bajare con la caravana mas tarde, Very Happy Very Happy ya sabeis si quereis un refrigerio de subida estais invitados en el camping jjejejjje
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dv Jun 10, 2011 9:13 pm

Rigodon escrigué:Ir dejando migas de pan hasta Tarragona que yo bajare con la caravana mas tarde, Very Happy Very Happy ya sabeis si quereis un refrigerio de subida estais invitados en el camping jjejejjje

Pasanos las coordenadas o el nombre del camping que si llueve nos venimos todos a comer Laughing Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Gerard_XL Dv Jun 10, 2011 10:09 pm

gps escrigué:




Nosaltres sortin a les 5,30 per anar recollin a la gent, i conto d'arribar a Tarragona sobre les 7, poden quedar passat el peatge i parar passat L'hospitalet de l'Infant que hi ha una area de descans,

I en cas de voler quedar al punt del Panta teniu que arribar fins a La Senia AP7 fins la sortida de Vinaroz, direccio Vinaroz fins a trobar el desviament de Sant Rafael del Rio, (OJO DIRECCIO VINAROZ NO ULLDECONA) ja que el panta es diu embalsament de ulldecona pero, esta a la senia, un cop agafeu el desviament anat seguint els senyals fins a La Senia, travesar tot el poble direccio, Fredes,El Boixar,Pobla de Benifassa fins a trobar el panta.

En fi ens truquent al voltans de les 7 per sapiguer per on passen XXXXXXXDs

Manolo, no la liis. Si as quedat amb mi a les 6:45 a Martorell, com pots quedar amb la gent a Tarragona a les 7:00 ?????? Al panta segurament arribarem a les 8:00, no ???
Gerard_XL
Gerard_XL

Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 02/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dv Jun 10, 2011 11:27 pm

venga a dormir que mañana hay que madrugar alien alien alien alien alien alien

aqui un link que describe esta singular ruta

http://vamosderuta.blogspot.com/2008/06/tinena-portell-fredes-salt.html

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dv Jun 10, 2011 11:53 pm

gps escrigué:venga a dormir que mañana hay que madrugar alien alien alien alien alien alien

aqui un link que describe esta singular ruta

http://vamosderuta.blogspot.com/2008/06/tinena-portell-fredes-salt.html

Si a dormir .nos llamamos mañana a las 7 para ver donde estamos y que hacemos Laughing Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Ds Jun 11, 2011 11:50 pm

El portell de l'infern ja el tenim el sac ¡¡¡¡¡¡.Ostia quina baixada mes guapa ,no se com clasificarla comparada amb altres pero te podium .La pujada com totes ,cabrona i llarga pero es el que hi ha per fer 1450 m de desnivell .El paisatge no te calificacio ,maquisima de vistas ,ja veureu las fotos .La companya fantastica ,anant amb gent aixi no ten cap problema .La unica pega es que esta a castello Very Happy Very Happy
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Gilmineitor Dg Jun 12, 2011 12:06 am

GRACIAS MANOLO

GRACIAS por compartir una ruta fantastica

gracias a todos,un dia memorable

11 descerebrados en sintonia.

hacer 550 km parA hacer esta ruta con todos GPS,RAMON,MARC,GERARD,SERGY,CARLES,XAVI,CARPI,PITU,MUCHMUCH,si que ha valido la pena
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Muchmuch Dg Jun 12, 2011 8:46 am

Encara estic flipaaaant! drunken

Quin viatge ( llarg de nassos),
quina excursió ( magnifiques vistes, caballs, vegetació, bultons, barrancs, rius subterranis, fonts, Pins Grossos, etc.),
quin guia mes collonut (alegre i dicharachero Razz , animant la sortida amb bon humor i algún altre 'numeret' que si vol ja explicarà ell... O el sergiktt),
quin grup d'aixalabrats mes collonut ( tots a molt bon nivell fisic i tècnic, amb diferències, es clar, pero força homogeni),
pero sobre tot......

QUINA BAIXADA FINAL ,,,, cheers cheers

A mes de fernos disfrutar com nans, va ser prou llarga per deixarnos satisfets a tots, amb trams per a tots els gustos, i uns barrancs amb unes vistes dificilment repetibles... Per mi un 9,90 ( la perfecció no existeix)

TOTAL: Un dia que quedarà grabat a la meva memoria fins que l'alemany aquell me la esborri Embarassed

Gracias Manolo per un dia magnífic.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  RaMon draker Dg Jun 12, 2011 11:11 am

Com ja s'ha dit , un dia magnífic i amb molt bona companyia. Encara estic flipat amb la bixada, sort que anavem descansant a la baixada perque sino , no em podria ni rascar els cacahuets.
El viatge va se llarg de cacahuets, vaig arribar a casa a les 22:00 i apa una dutxa , corrents al sopar del futbol " AIXO NO ES POT PERMITIR"
Vaig fer alguns videos amb la meva camrera lligada al manillar, ja els hi pasaré al Manolu, suposo que li donará un bon ús, "ho dubto¡¡¡

Carpy, ja em passaras algun mapa bo, que sino al final conectaré amb la NASA.
ramoneus@hotmail.com

Fins la propera , una companyia collonuda.

Ramon

RaMon draker

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 02/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  gps Dg Jun 12, 2011 12:53 pm

Be dons lo primer es dona les gracies a tots els que en veu aguantar ahir, la meva pajara i les meves rampes quin mal tinc encara XDDDs, be com sempre que es pot dir la companyia de la bona la millor, el bon rollo insuperable, la pujada una mala put..., els barrans chungos de collons, ja us lo contara el Katete ja ja ja,els corriols sense calificacio, les vistes, i sobre tot l'ultima baixada crec que es insuperable, llastima que com tots sabeu esta lluny, pero segur que tornare, amb aquesta d'ahir son 7 visites que he fet, i sempre en quedas ganes de torna.

Aqui teniu un link on el Marc ja ha penjat algunes fotos
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150223266261812.341227.775631811

be dons fins la propera, gracies a tots

Salut i trialeres

gps

Nombre de missatges : 71
Fecha de inscripción : 10/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dg Jun 12, 2011 5:52 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Gerard_XL Dg Jun 12, 2011 6:35 pm

Aqui podeu veure les fotos que vaig fer


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2051731823801.122662.1559684804
Gerard_XL
Gerard_XL

Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 02/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Gilmineitor Dg Jun 12, 2011 8:52 pm

Gerard_XL escrigué:Aqui podeu veure les fotos que vaig fer


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2051731823801.122662.1559684804

GERARD ,gracies
que tenim que fer per portar las afotos a un album propi
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty fotos

Missatge  pitu Dg Jun 12, 2011 9:01 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


pitu

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  sergiktt Dg Jun 12, 2011 9:16 pm

Be, impresionant la ruta del Portell de l'Infern, com diu en Jaume dificil de catalogar... Pero jo que soc de cataleg facil, es sense cap dubte la meva baixada natural preferida a molta distancia de la segona, una baixada endurera de 10 sobre 10, dit aixo apart te unes vistes per els que no les tenim al costat avitualment. d'aquelles que et tallen la respiracio...scratch aixo potser ho va fer en K_ram i no les vistes ara que hi penso... una pujada llarga pero de molt bon fer, i apart l'altre dia ens vam juntar un grup de puta mare, llastima que ens vem cargar al Manolo, i ja ens ha esborrat a tots del Facebook, ha borrat els nostres mobils de la seva agenda, i al hotmail, ens ha posat a correo no deseado!! pero jo ho vaig pasar de putissima mare, sempre que puguem hauriem de juntarnos i fer aquestes animalades... aixo si un pel mes apropet!!!

Aqui teniu les meves fotos al Faceebook!!!
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2056263053547.124478.1453713468

Ens veiem. sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  CARPY Dg Jun 12, 2011 9:36 pm

Ara recordo un dels comentaris d'ahir baixant el portell ;

Crec que ningu a baixat el portell amb la posta de sol de fons jajajja affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN" - Página 3 Empty Re: 11 de Juny "EL PORTELL DE L'INFERN"

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum