TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

POTA NEGRA 20-2-2011

+3
valls2
Rigodon
CARPY
7 participantes

Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  CARPY Dg Feb 20, 2011 7:54 pm

Avui es de aquells dias que millor quedar-se a casa perque per anar a fer hem fet no val la pena jaja .Aixo es broma un d'aquells dias per recorda quan siguem grans .Feia dias que volia contacta amb l'albert i finalment aquesta setmana hem vaig possar amb contacta amb ell i cap problema que ens ensenyara cosetas .Quedem a las 9 a casa seva amb altres menbres del seu grup que es preparant per anar al enduro de las gavarres .Ens explica el que farem i ens posem en marxa .Tenim que pujar fins a ARGIMONT uns 12 km de pista i asfalt ,amb alguna rampeta final dura .Un cop tots a dalt,explicacons pertinets de las trampas i començem a baixar fins a un diposit a mitja muntanya .La trialera es rapideta i te algun pas una mica complicat però es de molt bon fer .Ens reagrupem tots el diposit ,reparem una punxada i tornem a pujar a ARGIMONT .Ja tornem esta a dalt un altre cop ,ara anem a la dreta i ens diuen que aquesta es mes complicada .Efectivament aquesta es mes vertical amb girs mes tancats ,pedres ,algun esglaó de pedra ,de las que ens agrada .Tornem a pujar a buscar la trialera llosa ,abans parem a fer una barreta i també reparem una altre punxada .Aquesta pujada es de molt bon fer i anem fent petar la xerrada .JA hi som las explicacions pertinents ,la primera part es una trialera com les ,però la segona com diu l'albert comença el flow pedres, lloses,girs ,pendents ,tot ben humidet ect a i 5 saltets molt ben fets ,la millor de totes .I te el final just el xiringuitu que el dia de la trona vam fer la cerveseta .Ara nomes tenim que anar a mallorquinas 8km d'enllaç pla .Las dades son 34km i 800 m de desnivell

Ara agrair la hospitalitat d'aquesta colla tan ven parida i en especial a l'albert per compartí els secrets de casa seva ,fins aviat



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]



[URL=http://img833.imageshac
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]











k.us/i/dscn2460s.jpg/][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/URL]



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]




Editat per darrera vegada per CARPY el Dl Feb 21, 2011 1:14 am, editat 2 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Rigodon Dg Feb 20, 2011 10:35 pm



Dia para recordar¡¡¡¡¡ nos lo hemos pasado jaripower¡¡¡¡ como tienen esta gente el jardin, cagensen, ademas son gente muy pero que muy amena de conversar de los que tienen mil batallas para contar que se te cae la baba, Jordi y tu en la gondola jajaj







Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  CARPY Dg Feb 20, 2011 11:20 pm

Rigodon escrigué:

Jordi y tu en la gondola jajaj









Ostia Jordi quins amics que tens jajajajajjja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  valls2 Dl Feb 21, 2011 12:48 am

amb pensaba ke no us habia agradat !!!!!!
he penjat les fotos aki http://makis12.blogspot.com/
si feu una sortida per akestes terres aviseu-me ke us acompanyare encantat
ja kedarem per fer-ne una per les vostres montanyes

fins aviat

albert

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Tigret Dl Feb 21, 2011 12:58 am

Arrrg,avui em feu enveja i no de la sana(que aixó sempre es diu per quedar bé) je,je,je:scratch: en tenia unes ganes brutals,però avui els compromisos no m'han deixat assistir-hi Sad .A més a més,ens hem creuat a la recta d'Hostalric...sobre les 13:30(m'imagino que vosaltres no m'heu vist)i se us veia xerrant i amb un somriure a la cara d'orella a orella,es veia que us ho avieu passat bé...i jo anant a dinar!!! "mecagoentó"
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  CARPY Dl Feb 21, 2011 1:20 am

valls2 escrigué:amb pensaba ke no us habia agradat !!!!!!
he penjat les fotos aki http://makis12.blogspot.com/
si feu una sortida per akestes terres aviseu-me ke us acompanyare encantat
ja kedarem per fer-ne una per les vostres montanyes

fins aviat

albert


Amb las pistas que hi han ens portes per els pitjors llocs per baixar jajaj.Com ja t'he dit aquest mati aviat ens tornaràs a tenir a casa teva affraid affraid i a casa nostra ja pots venir el dia que volguis ,aixo si per supera el d'avui tindrem que treballar molt Basketball Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  CARPY Dl Feb 21, 2011 1:23 am

Tigret escrigué:Arrrg,avui em feu enveja i no de la sana(que aixó sempre es diu per quedar bé) je,je,je:scratch: en tenia unes ganes brutals,però avui els compromisos no m'han deixat assistir-hi Sad .A més a més,ens hem creuat a la recta d'Hostalric...sobre les 13:30(m'imagino que vosaltres no m'heu vist)i se us veia xerrant i amb un somriure a la cara d'orella a orella,es veia que us ho avieu passat bé...i jo anant a dinar!!! "mecagoentó"

Tot es mentida no val la pena anar a la lossa i argimont affraid affraid Ja t'hi portarem si l'albert ens deixa ¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  valls2 Dt Feb 22, 2011 2:49 am

kuant torneu a baixar per aki aviseu-me !!!!!!

fins aviat

albert

valls2

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 20/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Gilmineitor Dt Feb 22, 2011 11:05 am

CARPY escrigué:
Rigodon escrigué:

Jordi y tu en la gondola jajaj









Ostia Jordi quins amics que tens jajajajajjja

ja estic ha qui,"que fem el 27 Gabarres"
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  CARPY Dt Feb 22, 2011 3:50 pm

yics escrigué:
CARPY escrigué:
Rigodon escrigué:

Jordi y tu en la gondola jajaj









Ostia Jordi quins amics que tens jajajajajjja

ja estic ha qui,"que fem el 27 Gabarres"


Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil affraid affraid affraid affraid Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Sad Sad Sad Sad
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Jo_On Dc Feb 23, 2011 12:13 am

yics escrigué:ja estic aquí,"que fem el 27 Gabarres"

Eeeeeeing? Vens...? Si és segur avisa que trucaré a en Romà (l'organitzador) i li diré que ens posi JUNTS!!! Basketball sunny
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  CARPY Dc Feb 23, 2011 12:25 am

Jo_oN escrigué:
yics escrigué:ja estic aquí,"que fem el 27 Gabarres"

Eeeeeeing? Vens...? Si és segur avisa que trucaré a en Romà (l'organitzador) i li diré que ens posi JUNTS!!! Basketball sunny


SI SI trucal i aneu juntets ,agafadets de la ma Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Gilmineitor Dc Feb 23, 2011 12:28 am

Jo_oN escrigué:
yics escrigué:ja estic aquí,"que fem el 27 Gabarres"

Eeeeeeing? Vens...? Si és segur avisa que trucaré a en Romà (l'organitzador) i li diré que ens posi JUNTS!!! Basketball sunny

La ilusión por ir y poder acompañarte la tengo,pero la razón y la prudencia hace que me quede en casa mordiendome las uñas,esperando tus comentarios.
Pd escribo en el idioma patrio,por dos motivos
1-dislexia
2-soy incapaz de soportar la vergüenza de cometer tantas faltas ortográficas,cuando lo hago en catalán.

¿ESTAS CELOSA? CARPY
va decide donde vamos el 27,yo me fuy el 20 para librar el 27 y poder asistir al les Gabarres,
Ya se que entre todas decidimos ir a nuestro aire otro DÍA E invertir en un buen TIBERI.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Jo_On Dc Feb 23, 2011 1:05 am

CARPY escrigué:SI SI trucal i aneu juntets ,agafadets de la ma Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Tu calla que a la llista d'inscrits hi havia un tal Jaume de la colla Trencacames... Ejem, ejem...

Sleep Sleep Sleep

I tu Jordi, no diguis parides i escriu com et doni la gana. Et prometo que no et corregiré més, però és que ho porto a les venes... és la meva feina!!! XDDDD
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  CARPY Dc Feb 23, 2011 1:14 am

yics escrigué:
Jo_oN escrigué:
yics escrigué:ja estic aquí,"que fem el 27 Gabarres"

Eeeeeeing? Vens...? Si és segur avisa que trucaré a en Romà (l'organitzador) i li diré que ens posi JUNTS!!! Basketball sunny

La ilusión por ir y poder acompañarte la tengo,pero la razón y la prudencia hace que me quede en casa mordiendome las uñas,esperando tus comentarios.
Pd escribo en el idioma patrio,por dos motivos
1-dislexia
2-soy incapaz de soportar la vergüenza de cometer tantas faltas ortográficas,cuando lo hago en catalán.

¿ESTAS CELOSA? CARPY
va decide donde vamos el 27,yo me fuy el 20 para librar el 27 y poder asistir al les Gabarres,
Ya se que entre todas decidimos ir a nuestro aire otro DÍA E invertir en un buen TIBERI.

Cabronnnn una bona noticia ja tinc el track de les gavarras aixo vol dir que ja podem anar-hi el 28 jaja
Si estas molt motivat hi anem el 27 cap problema
Si tinc que decidir jo la sortida de diumengue ,anem prepaprant el cotxe ,sorti d'hora i arriva a la 1 a casa .No puc dir res mes el que volgui saber MP diversio asegurada 100% AAAAA
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Gilmineitor Dc Feb 23, 2011 11:44 pm

jordi ginesta,tot en ordre.

Jaume si anem amb cotxe,recorda que em van fotre el teu portabicis.
avui he fet 400km visitan clients i he quedat saturat de conduir y el diposit buit
tindre de venir de copi

HO HABEU VISThttps://www.youtube.com/watch?v=1uPzn...layer_embedded


Editat per darrera vegada per yics el Dj Feb 24, 2011 12:20 am, editat 1 cop en total
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  CARPY Dj Feb 24, 2011 12:14 am

yics escrigué:jordi ginesta,tot en ordre.

Jaume si anem amb cotxe,recorda que em van fotre el teu portabicis.
avui he fet 400km visitan clients i he quedat saturat de conduir y el diposit buit
tindre de venir de copi

Osti jordi qui t'ha robat el portabicis jajaj .Si que tens els clients lluny ,i cap problema per diumengue si vols et pots quedar a casa a descansar jajaj lol! lol!
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Gilmineitor Dj Feb 24, 2011 12:22 am

CARPY escrigué:
yics escrigué:jordi ginesta,tot en ordre.

Jaume si anem amb cotxe,recorda que em van fotre el teu portabicis.
avui he fet 400km visitan clients i he quedat saturat de conduir y el diposit buit
tindre de venir de copi

Osti jordi qui t'ha robat el portabicis jajaj .Si que tens els clients lluny ,i cap problema per diumengue si vols et pots quedar a casa a descansar jajaj lol! lol!

Cabron,no em quedo a casa ,el que es queda a casa es el cotxe
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Rigodon Dj Feb 24, 2011 3:04 pm

Que vais solos? si se puede venir alla donde vayais, se ira, otra cosa es que el Carpy se ponga tono I love you y el Gil como ha estado en Venecia (ciudad del amor que no ciudad de vacaciones, que para eso tenemos marinador) tambien esta tonto Razz y querais intimidad... pero yo es que soy un bouayer (miron)o como se escriba, yo siempre le digo a mi mujer tu tranquila si a mi lo que me gusta es mirar jajajj osea que ya direis alguna cosa tontos Laughing

Pd.: Mariconadas las justas
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  CARPY Dj Feb 24, 2011 3:47 pm

Rigodon escrigué:Que vais solos? si se puede venir alla donde vayais, se ira, otra cosa es que el Carpy se ponga tono I love you y el Gil como ha estado en Venecia (ciudad del amor que no ciudad de vacaciones, que para eso tenemos marinador) tambien esta tonto Razz y querais intimidad... pero yo es que soy un bouayer (miron)o como se escriba, yo siempre le digo a mi mujer tu tranquila si a mi lo que me gusta es mirar jajajj osea que ya direis alguna cosa tontos Laughing

Pd.: Mariconadas las justas

QUE CABRON ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ si que te queremos de mirona jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Muchmuch Dv Feb 25, 2011 6:42 pm

Rigodon escrigué:Que vais solos? si se puede venir alla donde vayais, se ira, otra cosa es que el Carpy se ponga tono I love you y el Gil como ha estado en Venecia (ciudad del amor que no ciudad de vacaciones, que para eso tenemos marinador) tambien esta tonto Razz y querais intimidad... pero yo es que soy un bouayer (miron)o como se escriba, yo siempre le digo a mi mujer tu tranquila si a mi lo que me gusta es mirar jajajj osea que ya direis alguna cosa tontos Laughing

Pd.: Mariconadas las justas

Esto se está poniendo de un ROSA que asusta!!
Ja,ja.... Embarassed
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Rigodon Dv Feb 25, 2011 6:54 pm

Muchmuch escrigué:
Rigodon escrigué:Que vais solos? si se puede venir alla donde vayais, se ira, otra cosa es que el Carpy se ponga tono I love you y el Gil como ha estado en Venecia (ciudad del amor que no ciudad de vacaciones, que para eso tenemos marinador) tambien esta tonto Razz y querais intimidad... pero yo es que soy un bouayer (miron)o como se escriba, yo siempre le digo a mi mujer tu tranquila si a mi lo que me gusta es mirar jajajj osea que ya direis alguna cosa tontos Laughing

Pd.: Mariconadas las justas

Esto se está poniendo de un ROSA que asusta!!
Ja,ja.... Embarassed

Muchmuch vente el domingo que me traere el DETECTOR DE MARICAS cyclops ¡¡¡¡ seguro que te ries un rato jajjajja
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Muchmuch Dv Feb 25, 2011 8:01 pm

Rigodon escrigué:
Muchmuch escrigué:
Rigodon escrigué:Que vais solos? si se puede venir alla donde vayais, se ira, otra cosa es que el Carpy se ponga tono I love you y el Gil como ha estado en Venecia (ciudad del amor que no ciudad de vacaciones, que para eso tenemos marinador) tambien esta tonto Razz y querais intimidad... pero yo es que soy un bouayer (miron)o como se escriba, yo siempre le digo a mi mujer tu tranquila si a mi lo que me gusta es mirar jajajj osea que ya direis alguna cosa tontos Laughing

Pd.: Mariconadas las justas

Esto se está poniendo de un ROSA que asusta!!
Ja,ja.... Embarassed

Muchmuch vente el domingo que me traere el DETECTOR DE MARICAS cyclops ¡¡¡¡ seguro que te ries un rato jajjajja

Ya me gustaria, pero problemas familiares me lo van a impedir... El Jordi os darà mas detalles.

Que os lo paseis como os mereceis......'POTA NEGRA' viene del cerdo, verdad?
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

POTA NEGRA 20-2-2011 Empty Re: POTA NEGRA 20-2-2011

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum