TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

diumenge 6 de febrer a la Roca

+5
Rigodon
Ciclon
Tigret
CARPY
Gilmineitor
9 participantes

Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Gilmineitor Dj Feb 03, 2011 10:14 pm

Aviso para los trencas y los que nos leen en silencio,estaís invitados a una ruta clásica,sobre 45km,600m de desnivel,recorrido ligero con algún toque de dificultad,para satisfacer a la concurrencia.
A las 8 en el parquing del ayuntamiento y sobre las 13h en casa
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  CARPY Dv Feb 04, 2011 12:11 am

La Roca Village ostia Power GIL aixo pot estar be affraid affraid

Alguna dada mes afinada de desnivell 1000m .El temps i km es correcta .El recorregut el clasic trenca amb traca final a la INFERNAL Basketball Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Gilmineitor Dv Feb 04, 2011 11:11 pm

POWER Carpy,ja has acollonit a la gent.

¿que es aixo de la infernal? i 1000m de desnivell uf em sembla que hi anirás tot solet ,fins i tot jo m´he acollonit.

Alberto ya tienes el cambio reparado?
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Tigret Ds Feb 05, 2011 12:44 am

Nois,jo aquest cap de setmana,m'hauré d'estar a casa...estic de guardia!!! scratch scratch espero que us ho passeu bé,vull veure fotos,eh? Wink
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Ciclon Ds Feb 05, 2011 6:16 pm

Jo aquet cap de semana sortire amb els de Breda ja que aquet any gairabe no he sortir amb ells i tot i que l'infernal m'atrau bastant. Dons segurament ens veiem el cap de semana que be per anar a la Cova amb Vicente's y companyia.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Rigodon Ds Feb 05, 2011 9:15 pm

Yo ya tengo la bestia reparada incluso la he lavado y le he puesto grasa¡¡¡ la pobre casi llora , resulta tambien que el nucleo estaba un poco suelto y un radio roto.... reconozco que en cuestion de mantenimiento soy un poco malo.

Hasta mañana

PD.: Tengo una monty prestada en casa Laughing Laughing como mola¡¡ eso si que tiene vicio jajajajjaj
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  CARPY Ds Feb 05, 2011 9:36 pm

Rigodon escrigué:Yo ya tengo la bestia reparada incluso la he lavado y le he puesto grasa¡¡¡ la pobre casi llora , resulta tambien que el nucleo estaba un poco suelto y un radio roto.... reconozco que en cuestion de mantenimiento soy un poco malo.

Hasta mañana

PD.: Tengo una monty prestada en casa Laughing Laughing como mola¡¡ eso si que tiene vicio jajajajjaj


affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty lipotimia

Missatge  Gilmineitor Ds Feb 05, 2011 9:41 pm

Hoy en la fira de la candelera en Molins de rey,comiendo he sufrido una "bajada de tensión"
Susto a los comensales,ambulancia y los del restaurante un acojone de tres pares.
explico esto por que si mañana no aparezco ,no es que me encuentre mal,es que mi mujer me tiene arrestado
para colmo un buen amigo que compartía mesa ,me dice yo no saldría mañana con la bici,por precaución"que cabrito"y yo creiendo que es amigo.
Negociare esta noche,y espero asistir

con la fama que tengo de glotón,solo me faltaba esto
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty 6 DE FEBRER LA ROCA

Missatge  xop Ds Feb 05, 2011 10:06 pm

Ostia Jordi quin susto! Aixo per un tio com tu no es res. Un bon filet de caball per sopar i demà com nou. Alberto felicidades por la bici nueva, ya tocava que la pobre tuviera un poco de alimento y limpieza. mañana a las 8h en pa plaza. Twisted Evil lol!
xop
xop

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 03/01/2010
Ubicació : A L' AIRE LLIURE

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Tigret Ds Feb 05, 2011 10:53 pm

Osti,Jordi,cuida't!!!jo aquest Diumenge segur que no et veig...però el Diumenge que vé si que hi hem de ser tots,eh?Alberto,tu mañana vas a disfrutar con bici nueva,je,je,je...y no le des mucho al trial que te perdemos como a Yelamos!!! affraid
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  CARPY Ds Feb 05, 2011 10:58 pm

yics escrigué:Hoy en la fira de la candelera en Molins de rey,comiendo he sufrido una "bajada de tensión"
Susto a los comensales,ambulancia y los del restaurante un acojone de tres pares.
explico esto por que si mañana no aparezco ,no es que me encuentre mal,es que mi mujer me tiene arrestado
para colmo un buen amigo que compartía mesa ,me dice yo no saldría mañana con la bici,por precaución"que cabrito"y yo creiendo que es amigo.
Negociare esta noche,y espero asistir

con la fama que tengo de glotón,solo me faltaba esto

Ostia Jordi espero que sigui un sustu i prou ,pero dema t'esperem bounce bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Jo_On Ds Feb 05, 2011 11:38 pm

Jordi cuida't molt que el jovent necessitem "senseis" com tu per aprendre de l'ofici. sunny Si t'has de quedar un diumenge a casa, ho fas i punt. Jo demà ho faré, i aniré amb amics i la famili a animar un amic a la mitja marató de Granollers... s'ha de dir però, que tot té una doble lectura i gràcies al "parón" de demà, aquest mes tindré doble bono-bici... Enduro Gavarres i segurament una sorpreseta que ja us explicaré... Basketball

Cuida't molt i bones suades per demà pels Trenques!!! king
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  CARPY Dg Feb 06, 2011 9:20 pm

Avui anem per fi a la roca .Sortim a l'hora de sempre i a llinars recollim en sergiktt i en punxabona el ambient estava fresquet .A la pujada per arriba a sant esteva del coll ja anem entrant amb calor .Comencem els corriols molt trencacames ,els molts cabrons son plans o de cara amunt .Baixem el tubo que baixa a santa agnes com el tren de la bruixa.Un cop tots a baix ens toca pujar fins a sant bartomeu ,per corriols molt trencats i espinats amb fehs fehs .A las 10 en punt arribem a sant bartomeu per esmorza ja una mica cansats .La oraneta un altre cop tots amb linea i enganxats un darrera l'altre fins a baix ,el ritma de baixada a estat una mica lent ja que jo anava el davant.Tenim que remontar per anar a buscar l'infernal i nomes comença en Bona trenca la cadena jajaj .A la infernal canviem l'ordre de baixada , aquesta ja te una mica mes de feina ,surten el craks a tota maquina i abans d'arriva a baix en xop fa un superman sensa consecuencias .El tranco final es el mes complicat ,en rigodon aprofitant la punxada d'en Bona ens fa una clase gratuita de baixa una pedra.La feina ja esta tota feta ara toca torna a casa(en bona torna a punxa) pistas ,carrateras ,poligons ,carrateras tallades ,un enllaç de mes d'una hora apretant fort .La sortida no se com es te que calificar si endurera,rally,maraton per si que es divertida amb aquesta colla de colegas amb cervell de mosquit .900m de desnivell i 52km @10

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]




Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Feb 06, 2011 10:05 pm, editat 2 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Ciclon Dg Feb 06, 2011 9:28 pm

Ja veig que la negociacio va donar els seus frutos, en Jordi Gil a sortir com tod un campió, m'alegro. Una molt bona ruta i amb molta gent. Jo avui he passat per Vallcarca (o alguna cosa parescuda) mes alla de Santa Coloma, una altre vegada mes de 70 km, mens mal que eran menys o menys plans, però com cansan igualment.
Ens veiem.
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty oreneta flow

Missatge  Gilmineitor Dg Feb 06, 2011 9:48 pm

Hoy he disfrutado,lo que no está escrito.
La Roca siempre tiene un test bike,para mis nuevas bicis y hoy despues de 4 meses ya puedo decir ALTO que estos de ibis saben como ponerte cachondo.
despues de unos tropiezos,accidentes,falta de forma,y mil tonterias sobre pesos de componentes,manillares,sillines,cubiertas etc etc ,ahora puedo decir de una forma categorica que la hd con 13kg,hoy en la oreneta ,no solo ha bajado,ha subido,ha ruteado,ha sido como un sueño hecho realidad
Solamente puedo lamentar que no tengais una HD con que compartir rutas y menos mal,ya que Gracias a la bici puedo seguiros aunque sea de lejos.
EL que quiera probarla ,solo tiene que pedirla"los frenos se cambian en un pet."

pd:no he escrito esto para fastidiar,si no para que me pidais la bici" COÑO"
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Gilmineitor Dg Feb 06, 2011 9:54 pm

Jo_oN escrigué:Jordi cuida't molt que el jovent necessitem "senseis" com tu per aprendre de l'ofici. sunny Si t'has de quedar un diumenge a casa, ho fas i punt. Jo demà ho faré, i aniré amb amics i la famili a animar un amic a la mitja marató de Granollers... s'ha de dir però, que tot té una doble lectura i gràcies al "parón" de demà, aquest mes tindré doble bono-bici... Enduro Gavarres i segurament una sorpreseta que ja us explicaré... Basketball

Cuida't molt i bones suades per demà pels Trenques!!! king

Sr Ginesta,vol dir que aquest 13 -2-11 gaudirem de la seva companyia.
hem quedat amb els espirituales per fer una bona ruta y a las 12 als cotxes.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Tigret Dg Feb 06, 2011 9:59 pm

Veig que us heu passat bé,eh?la Roca no defrauda mai...!!! cheers llàstima que no he pogut vindre,amb el dia tan guapo que ha fet ☀almenys he aprofitat per Sleep Sleep Sleep
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Rigodon Dg Feb 06, 2011 11:49 pm

Buen dia un buen paseo, mención honorifica al Carpy, no veas como pedalea el abuelo bajando por corriols rapidos, una verdadera bestia. Por fin el Jordi ha encontrado sus regulaciones.... (el proximo domingo las cambia fijo jajajja) buen superman del Xavi que he visto en primera persona, el tema es que ha empuntado con una piedra de no mas de 5 cm. ya es mala suerte. Y el resto de la peña espectaculares todos.

Saludos y que la semana se nos haga corta para poder salir a pedalear de nuevo,ciao Very Happy
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  sergiktt Dl Feb 07, 2011 10:30 am


Un dia de conya, no es facil juntar amb un dia l'oreneta, la RAdikal? amb aquesta colla tam ben parida y la cabreta, la riera, l'anchova, el tigret, en solitari, buff!! I tot junt amb unes horetes de meditacio a dalt a St. Elies amb un bon solet!!!

sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Muchmuch Dl Feb 07, 2011 11:47 am

Hola,
Una vegada mes només em queda felicitar-vos per aquestes excursions tan potents que feu. Penseu que el meu esperit us acompanya... ja,ja.
Jo em vaig dedicar a cuidar 'la cantera' i vaig fer una sortida endurera amb el meu hereu, que Deu-n'hi-dó,
30Km amb totes les trialeres dels voltants incloses. Una passada el menut com hi va...i no es p'pasión de padre' (babas a part) geek

Com no podria ser d'altra manera, m'alegro molt que l'ensurt den JordiG no fos res, i pogués sortir el diumenge i a sobre gaudir com 'un ENANO'

yics escrigué:
Solamente puedo lamentar que no tengais una HD con que compartir rutas y menos mal,ya que Gracias a la bici puedo seguiros aunque sea de lejos.
EL que quiera probarla ,solo tiene que pedirla"los frenos se cambian en un pet."

pd:no he escrito esto para fastidiar,si no para que me pidais la bici" COÑO"

Jo no em queixo de la meva bici, dons crec que el compromís entre pedalar i baixar està prou aconseguit, tampoc soc tant ...mmmm.... purista? com tu, però posam a la llista per provar aquesta meravella que tens .

cheers

Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  CARPY Dl Feb 07, 2011 3:42 pm

sergiktt escrigué:
Un dia de conya, no es facil juntar amb un dia l'oreneta, la RAdikal? amb aquesta colla tam ben parida y la cabreta, la riera, l'anchova, el tigret, en solitari, buff!! I tot junt amb unes horetes de meditacio a dalt a St. Elies amb un bon solet!!!

sunny sunny


molt cabronas hi ha que a la tarda es fa una cabreta-riera amb solitari deixant els seus companys de soleida que baixin la furgo Sleep Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Jo_On Dl Feb 07, 2011 4:22 pm

PERDONEU L'SPAM PERÒ HAN ROBAT LA BICI D'EN JULI. A SANT POL ESTEM MOLT CABREJATS...

https://trencadurs.forocatalan.com/t185-robatori-stumpjumper-d-en-juli
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge 6 de febrer a la Roca Empty Re: diumenge 6 de febrer a la Roca

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum