TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DIMECRES DE POLS

5 participantes

Ir abajo

DIMECRES DE POLS  Empty DIMECRES DE POLS

Missatge  CARPY Dj Jul 15, 2010 12:10 am

Avui el primer dimecres que sortim amb la bici de rally ,en rigodon volia venir i la solucio cami de terra .Amb una bona calorada anem a fer una pujada fins la font borrell per la pedrera fen petar la xerrada el trio rigodon-jordi.g-carpy .A en Jordi a vingut amb la rigida caminera i neumatic llis el darrera affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIMECRES DE POLS  Empty Re: DIMECRES DE POLS

Missatge  Tigret Dj Jul 15, 2010 12:46 am

CARPY escrigué:Avui el primer dimecres que sortim amb la bici de rally ,en rigodon volia venir i la solucio cami de terra .Amb una bona calorada anem a fer una pujada fins la font borrell per la pedrera fen petar la xerrada el trio rigodon-jordi.g-carpy .A en Jordi a vingut amb la rigida caminera i neumatic llis el darrera affraid
Collons,si es que no pareu!!!i jo farà 5 setmanes que no toco la bici Sad li hauré de posar rodetes a la bici... pale pale
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

DIMECRES DE POLS  Empty Re: DIMECRES DE POLS

Missatge  Rigodon Dj Jul 15, 2010 9:56 am

CARPY escrigué:Avui el primer dimecres que sortim amb la bici de rally ,en rigodon volia venir i la solucio cami de terra .Amb una bona calorada anem a fer una pujada fins la font borrell per la pedrera fen petar la xerrada el trio rigodon-jordi.g-carpy .A en Jordi a vingut amb la rigida caminera i neumatic llis el darrera affraid

Lo de "petar la xerrada" solo hablaban dos yo me arrastraba, vaya forma que tienen¡¡¡¡ estos el camino lo hacen en tres etapas jajaaj
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

DIMECRES DE POLS  Empty Re: DIMECRES DE POLS

Missatge  Muchmuch Dj Jul 15, 2010 1:16 pm

Quin vici que teniu!!
No pareu, aviat no trobareu ningú per sortir... pobre rigodon.. ja,ja Laughing

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

DIMECRES DE POLS  Empty MIERCOLANDERS

Missatge  Gilmineitor Dj Jul 29, 2010 12:17 am

TRES trencas,incondicionals,calor,pols i ganes de suar la cansalda,la meva esclar en Jaume está com la mojama,sec i lleuger,diu que es la manera que el conjunt bici alforjasciclista no pugi masa,gegege
Rigodon ,carpi,i jo mateix em fet28 km en 90 minuts,st Pere,terres blanques,serra llarga,can peualt,can lari,estacio de tren de palau,tornem a pujar a can ram,la nata, llinars i pujem fins a sat Antoni per la bascula i ens creuem amb la mare del Alberto[/b]
Una sortida molt rapida i aixo va be per ventilarnos.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

DIMECRES DE POLS  Empty Re: DIMECRES DE POLS

Missatge  CARPY Dj Jul 29, 2010 2:32 pm

yics escrigué:TRES trencas,incondicionals,calor,pols i ganes de suar la cansalda,la meva esclar en Jaume está com la mojama,sec i lleuger,diu que es la manera que el conjunt bici alforjasciclista no pugi masa,gegege
Rigodon ,carpi,i jo mateix em fet28 km en 90 minuts,st Pere,terres blanques,serra llarga,can peualt,can lari,estacio de tren de palau,tornem a pujar a can ram,la nata, llinars i pujem fins a sat Antoni per la bascula i ens creuem amb la mare del Alberto[/b]
Una sortida molt rapida i aixo va be per ventilarnos.

No se pas qui esta mes apunt per anar a fer el camino ¡¡¡¡¡¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

DIMECRES DE POLS  Empty Re: DIMECRES DE POLS

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum