TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

hola a tothom

+2
CARPY
VICENTE's
6 participantes

Ir abajo

hola a tothom Empty hola a tothom

Missatge  VICENTE's Dv Nov 13, 2009 6:45 pm

Jodó quin folló. Doncs aixó, hola, ja soc aquí. No se a on surtirá aixo que estic escribin per que m'he fet la picha un embolic y no se ni a on soc ara mateix. A veura si en un futur aixó queda una mica mes esquematitzat.

Jaume (Carpy) enhorabona pel teu estrenament com a moderador, ara ja ens podrás faltar al respecte, com pasa en uns altres jocs.

Espero que continuareu apareixent en l'altre foro, per que si no aixó sera un lio.

Apa, que tin que anar a por el chaval. Adeu.

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tothom Empty Re: hola a tothom

Missatge  CARPY Dv Nov 13, 2009 9:31 pm

VICENTE's escrigué:Jodó quin folló. Doncs aixó, hola, ja soc aquí. No se a on surtirá aixo que estic escribin per que m'he fet la picha un embolic y no se ni a on soc ara mateix. A veura si en un futur aixó queda una mica mes esquematitzat.

Jaume (Carpy) enhorabona pel teu estrenament com a moderador, ara ja ens podrás faltar al respecte, com pasa en uns altres jocs.

Espero que continuareu apareixent en l'altre foro, per que si no aixó sera un lio.

Apa, que tin que anar a por el chaval. Adeu.

Vicente ya puedes escrivir en castellano que no pasa nada .Bienvenido al foro trencadur.Esperamos verte o mas bien leerte .Si que seguiremos posteando por el foromtb
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tothom Empty Re: hola a tothom

Missatge  Jo_On Ds Nov 14, 2009 12:39 am

VICENTE's escrigué:Jodó quin folló. Doncs aixó, hola, ja soc aquí. No se a on surtirá aixo que estic escribin per que m'he fet la picha un embolic y no se ni a on soc ara mateix. A veura si en un futur aixó queda una mica mes esquematitzat.

Jaume (Carpy) enhorabona pel teu estrenament com a moderador, ara ja ens podrás faltar al respecte, com pasa en uns altres jocs.

Espero que continuareu apareixent en l'altre foro, per que si no aixó sera un lio.

Apa, que tin que anar a por el chaval. Adeu.

Estava a punt d'enviar-te JO un privat perquè veia que ningú et deia res, però ja veig que en Jaume s'ha portat bé. Je,je,je...

Jo també estaré per aquí.

Saludus Vicente!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tothom Empty Re: hola a tothom

Missatge  Gilmineitor Dl Nov 16, 2009 12:13 am

[quote = "VICENTE's"] Jodo qué folló. Pues eso, hola, ya estoy aquí. No se a donde surtirá eso que estoy escribir para que me he hecho la picha un lío y no se ni dónde estoy ahora mismo. En verá si en un futuro esto queda un poco más esquematizado.

Jaume (CARPYEN) enhorabuena por tu estrenament como moderador, ahora ya nos podrás faltar al respeto, como pasa en otros juegos.

Espero que continuará apareciendo en el otro foro, por que si no esto sera un lio.

Anda, que tengan que ir a por el chaval. Adeu. [/ Quote]


Hola vicent gracias por escribir en catalán, pero me resulta muy difícil dirigirme a ti en cat. escribe con el idioma que te sientas mas cómodo
que quieres que te hable en cat, para soltarte un poquito, solo tienes que decirlo.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tothom Empty Re: hola a tothom

Missatge  VICENTE's Dl Nov 16, 2009 10:29 am

Llevo un rato volviendome loco para postear y no había manera. Resulta que no había iniciado la sesión, seré torpe.

Bueno, je, je, lo de escribir en catalán ha sido por que me hacía gracia estrenarme en vuestro foro escribiendo en catalán, aunque a partir de ahora continuaré en castellano; ya sabeis que es como me siento más cómodo y como mejor me expreso.

Ah, y decidme ¿quien es YICS? Por que ese nick no me suena del otro foro y así a votepronto...

Venga, nos vemos.

VICENTE's

Nombre de missatges : 44
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tothom Empty Re: hola a tothom

Missatge  sergiktt Dl Nov 16, 2009 1:21 pm

VICENTE's escrigué:Llevo un rato volviendome loco para postear y no había manera. Resulta que no había iniciado la sesión, seré torpe.

Bueno, je, je, lo de escribir en catalán ha sido por que me hacía gracia estrenarme en vuestro foro escribiendo en catalán, aunque a partir de ahora continuaré en castellano; ya sabeis que es como me siento más cómodo y como mejor me expreso.

Ah, y decidme ¿quien es YICS? Por que ese nick no me suena del otro foro y así a votepronto...

Venga, nos vemos.

Jajaja, YICS es Jordi.G. What a Face
Me alegro de que saques la nariz por aqui Vicente, ya ves el puñetero Carpy como las gasta XDDD
Un saludo!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tothom Empty Un altre que s'apunta!!!JA,JA...Que content que estic!!!!

Missatge  Muchmuch Dv Nov 27, 2009 1:34 pm

A fet falta que us fesin una marranada de l'alçada d'un campanar perquè us fesiu el vostre propi foro..... No hi-ha mal que per bè no vingui.... Laughing VISCA!

Ja em teniu aquí, per el que faci falta.. ja que no hi-ha manera de poder apuntar-me a les sortides, com a mínim us donaré tot el suport virtual que pugui.
He vist que el Sergi modera l'apartat de GPS's. Vaig a mirar que tal està, i a veure si puc aportar alguna cosa.

Salut! i encantat d'estar a un foro tan selecte com aquest.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tothom Empty Re: hola a tothom

Missatge  sergiktt Dv Nov 27, 2009 2:06 pm

Muchmuch escrigué:A fet falta que us fesin una marranada de l'alçada d'un campanar perquè us fesiu el vostre propi foro..... No hi-ha mal que per bè no vingui.... Laughing VISCA!

Ja em teniu aquí, per el que faci falta.. ja que no hi-ha manera de poder apuntar-me a les sortides, com a mínim us donaré tot el suport virtual que pugui.
He vist que el Sergi modera l'apartat de GPS's. Vaig a mirar que tal està, i a veure si puc aportar alguna cosa.

Salut! i encantat d'estar a un foro tan selecte com aquest.

jajaja, AQUI L'UNIC MODERADOR ES EN carpy, allo es un post que jo he obert que es diu GPS, sense tenir res a veure amb el Global Position Sistem!!! clown

Ens veiem i benvingut!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tothom Empty Re: hola a tothom

Missatge  Muchmuch Dv Nov 27, 2009 2:17 pm

Si, el comentari era avans de llegir-lo...
Ja he fet la proposta pertinent a qui toca, je,je.

Encara em dura l'alegria que m'ha provocat saber p'el Jordi que tenieu aquest foro propi.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

hola a tothom Empty Re: hola a tothom

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum