EL TALP DE L'ESTEPA!!! DEIXA EL FOROMTB!!!
+2
Devil-
sergiktt
6 participantes
Pàgina 1 de 1
EL TALP DE L'ESTEPA!!! DEIXA EL FOROMTB!!!
Si o aixo acabo de lleguir en un post signat per ell mateix en un post espectacular per patetic de lleguir, mira fins hi tot m'atreveixo a dir que en el nostre cas tenia rao, perque parlavem amb Catala i incumpliem les normes, si que es veritat que en cap moment no va voler entendre que ho feiem sense voler ofendre a ningu i no va contestar a cap privat privadament, pero el mes cardat es el to la prepotencia el tio ens va tancar el post anant de sobrat, i despres fent-se la victimeta quan citavem qualsevol cosa que no fos sencera, perque aixo o l'ho altre, amb resum m'hen alegro de que plegui sera un be per el foro, prefereixo que els foros s'omplin de merda no guiada, que de merda guiada per un mal guia, pero una persona tan prendada de si mateix i amb les seves ansies de protagonisme, no crec que l'hi sigui facil deixar de poder-nos banejar a tots, amb el que per les meves sensacións lamentablement diria que tornara aviat, me la sua, pero crec que sera aixi!!!!
Per mi una de les perlas que ens va escriure, apart del famos si lo quieres lo tomas o lo dejas como las lentejas, va ser el famos "Para mi puedes escribir en ruso, suajiri, aleman, gallego, catalan, valenciano, quina sutilesa, alineant els diferents dialectes del Catala per faltar-nos al respecte i llavors esgarifar-se si critiquem qualsevol cosa, i despres anant de superdiccionarioSopena!! TOPO A NOSOTROS TU VOCABULARIO DEL ARGENTINO NOS IMPORTA POQUITO TAMBIEN!!!
Jejeje, ja se que aixo no ho lleguiran ells, pero es que aqui puc expresarme amb igualtat de condicions de com ho fa ell alla, que insulta i diu el que vol, sense por a ser banejat i on tu per escriure amb poc cuidado pots eser fora!!
VINGA TRENCAS, no intenteu lleguir aquest totxu!!!!
A cagar!!!!
AQUESTA ES LA SEVA EDUCADA CARTA DE DESPEDIDA: link: http://www.foromtb.com/f13/estoy-cansado-muy-cansado-modo-de-despedida-561290.html (La tancat com no, suposo que no tothom escrivia el que ell volia..)
Estoy cansado... muy cansado. A modo de despedida
Sí... ya no aguanto un pelo, cierto.
Ya no aguanto que me escupan a la cara. No aguanto a tanto gilipollas enarbolando sus putos derechos constitucionales... ¡que dicen haber leído en un libro aún retractilado! No aguanto a tanta gurriata que me llama machista porque le borro un hilo de venta donde no procede. No aguanto a tanto plañidero analfabeto que se cree con el derecho a decir lo que le venga en gana, cuando le venga en gana y donde le venga en gana.
A todos estos soplapollas les voy a dar la alegría del año: Me largo, ahí os quedáis con vuestra estupidez. Pero no podréis decir que me habeis echado.... me voy porque no os aguanto.
No os voy a nombrar ¿para qué? bastante tenéis con lo que tenéis, para veros encima confirmados en vuestra estulticia... y me divertirá ver como os rasgais las vestiduras y os identificais vosotros mismos protestando vulgarmente por este infame mensaje, me estoy frotando las manos imaginándoos echar espumarrajos por la boca, hipócritas... a mí me dará igual, yo ya estaré cómoda y forilmente muerto.
Pero quiero que mis últimas palabras en este foro no sean agrias... sino de agradecimiento. De agradecimiento a esa legión de foreros y foreras que me ha animado cuando gritaba la chusma, que me ha apoyado cuando me crucificaban, que me ha ayudado a soportar tanta estulticia y tanta mierda, e incluso a aquellos que no estando deacuerdo conmigo han sabido guardar las formas... tampoco voy a citar a ninguno pues me dejaría a muchos y sería injusto... y tampoco quiero señalar a nadie, las ordas de meapilas se apresurarían a marcarlos como apestados y amigos del opresor estepario. Ellos saben quienes son.
Otro vendrá que bueno me hará.
Per mi una de les perlas que ens va escriure, apart del famos si lo quieres lo tomas o lo dejas como las lentejas, va ser el famos "Para mi puedes escribir en ruso, suajiri, aleman, gallego, catalan, valenciano, quina sutilesa, alineant els diferents dialectes del Catala per faltar-nos al respecte i llavors esgarifar-se si critiquem qualsevol cosa, i despres anant de superdiccionarioSopena!! TOPO A NOSOTROS TU VOCABULARIO DEL ARGENTINO NOS IMPORTA POQUITO TAMBIEN!!!
Jejeje, ja se que aixo no ho lleguiran ells, pero es que aqui puc expresarme amb igualtat de condicions de com ho fa ell alla, que insulta i diu el que vol, sense por a ser banejat i on tu per escriure amb poc cuidado pots eser fora!!
VINGA TRENCAS, no intenteu lleguir aquest totxu!!!!
A cagar!!!!
AQUESTA ES LA SEVA EDUCADA CARTA DE DESPEDIDA: link: http://www.foromtb.com/f13/estoy-cansado-muy-cansado-modo-de-despedida-561290.html (La tancat com no, suposo que no tothom escrivia el que ell volia..)
Estoy cansado... muy cansado. A modo de despedida
Sí... ya no aguanto un pelo, cierto.
Ya no aguanto que me escupan a la cara. No aguanto a tanto gilipollas enarbolando sus putos derechos constitucionales... ¡que dicen haber leído en un libro aún retractilado! No aguanto a tanta gurriata que me llama machista porque le borro un hilo de venta donde no procede. No aguanto a tanto plañidero analfabeto que se cree con el derecho a decir lo que le venga en gana, cuando le venga en gana y donde le venga en gana.
A todos estos soplapollas les voy a dar la alegría del año: Me largo, ahí os quedáis con vuestra estupidez. Pero no podréis decir que me habeis echado.... me voy porque no os aguanto.
No os voy a nombrar ¿para qué? bastante tenéis con lo que tenéis, para veros encima confirmados en vuestra estulticia... y me divertirá ver como os rasgais las vestiduras y os identificais vosotros mismos protestando vulgarmente por este infame mensaje, me estoy frotando las manos imaginándoos echar espumarrajos por la boca, hipócritas... a mí me dará igual, yo ya estaré cómoda y forilmente muerto.
Pero quiero que mis últimas palabras en este foro no sean agrias... sino de agradecimiento. De agradecimiento a esa legión de foreros y foreras que me ha animado cuando gritaba la chusma, que me ha apoyado cuando me crucificaban, que me ha ayudado a soportar tanta estulticia y tanta mierda, e incluso a aquellos que no estando deacuerdo conmigo han sabido guardar las formas... tampoco voy a citar a ninguno pues me dejaría a muchos y sería injusto... y tampoco quiero señalar a nadie, las ordas de meapilas se apresurarían a marcarlos como apestados y amigos del opresor estepario. Ellos saben quienes son.
Otro vendrá que bueno me hará.
Editat per darrera vegada per sergiktt el Dc Jun 29, 2011 11:20 am, editat 2 cops en total
Re: EL TALP DE L'ESTEPA!!! DEIXA EL FOROMTB!!!
Sergi tranquil, al final tothom queda retratat i el temps el posa al seu lloc.
Jo fa temps, que passo del foromtb, ja no miro la seccio de enduro,ni zonas levantinas (quin nom més franquista per cert) només consulto coses tecniques a la secció de downhill que m´interesen i el post dels freemaresmes res més.
@10.
Jo fa temps, que passo del foromtb, ja no miro la seccio de enduro,ni zonas levantinas (quin nom més franquista per cert) només consulto coses tecniques a la secció de downhill que m´interesen i el post dels freemaresmes res més.
@10.
masdi- Nombre de missatges : 187
M'hen alegro molt que el TOPO deixi el FOROMTB llastima que no recuperarem el post .Sergi modera la tevas paraulas que aqui tambe tenim moderados jajaja
CARPY- Nombre de missatges : 2841
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR
masdi escrigué:Sergi tranquil, al final tothom queda retratat i el temps el posa al seu lloc.
@10.
A mi encara m'enprenyaria mes deixar de xerrar amb gent que m'interesa i amb la ke comparteixo la meva pasio per la bici, perque un "Moderador" poc moderat, es comporti amb prepotencia, no ofen qui vol, nomes qui pot!! I a mi nomes em fa pena que hi hagui gent tant tancada, pero com que per el que vaig veure no hi havia res a parlar per la seva part, doncs m'oblido d'ell i parlo amb alguns foreros, que em cauen molt be!!!!
CARPY escrigué:M'hen alegro molt que el TOPO deixi el FOROMTB llastima que no recuperarem el post .Sergi modera la tevas paraulas que aqui tambe tenim moderados jajaja
Pero son unes toies que no tenen collons de moderar a ningu!!!! XDDD
Ens veiem.
Devil- escrigué:A cagar... me gusta el final de tus redacciones XDDDD
JODER ABEL ESTAS AL LORO DE TODO!! XDDD
Solo por darle por culo y sabiendo que no tiene cosas mejores que hacer, habria que suspender a Sergi un dia. Que con un dia seguro que se muerde ya las uñas (de los pies) XDDDD
PD: Ya te respondere mañana, que algunos nos vamos a dormir
Devil- escrigué:Solo por darle por culo y sabiendo que no tiene cosas mejores que hacer, habria que suspender a Sergi un dia. Que con un dia seguro que se muerde ya las uñas (de los pies) XDDDD
Yo tambien se lo pedi, que me baneara un dia, pero me dice que no se atreve!!!!!
El mayor desprecio es no hacer aprecio.
me parece excesivo dedicarle más de una linea al impress del topo,descanse en paz.
me parece excesivo dedicarle más de una linea al impress del topo,descanse en paz.
Gilmineitor- Nombre de missatges : 1351
Ubicació : al jardi de la Elena
yics escrigué:El mayor desprecio es no hacer aprecio.
Jo en cambi, soc dels que m'agrada coneixer el pasat per no caure en els mateixos errors, evidentment, no crec que estigui en la mateixa tesitura l'apreciat TAUC DE L'ESTEPA!!!
Que el donguin pel cul fatxa... A CASCAR-LA CABROOOOOOOOOOOON!!!!
Ui... que a gustet m'he quedat...
Jo_On- Nombre de missatges : 409
Ubicació : Sant Pol Flow Park
Jo_oN escrigué:Que el donguin pel cul fatxa... A CASCAR-LA CABROOOOOOOOOOOON!!!!
Jo prefereixo no fer servir insults, no sigui que el moderador d'aqui ens banegi, jo se de bona tinta, que es una mica faxenda!!!
Ens veiem.
Al final de esta lista aparece topo estepario como supermoderador, asi que nose si lo habra dejado del topo.
http://www.foromtb.com/showgroups.php
Cuidadin
http://www.foromtb.com/showgroups.php
Cuidadin
Jajaja, jo ja vaig avisar!!!!
http://www.foromtb.com/showthread.php?741131-HOW-TO-C%F3mo-despertar-la-bestia-que-llevo-en-m%ED.
No li demanem a qui no en te....
http://www.foromtb.com/showthread.php?741131-HOW-TO-C%F3mo-despertar-la-bestia-que-llevo-en-m%ED.
No li demanem a qui no en te....
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum