TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

+5
COLMILLO
sergiktt
Kulajy
Gilmineitor
CARPY
9 participantes

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  sergiktt Dc Gen 20, 2010 12:34 am

CARPY escrigué:JO_ON segur que hauria disfrutat el rotllo aquet ja hem va be pero no tenia els permisos .Fer-ho amb track no et dic que no affraid

Sergi las alternativas son per tots els publics cabronsssssssssssssss ,que el final anire amb els FUN&NYAM que hem tracten mes be que vosaltres jajaj Basketball Basketball

MASDI ara et compres una rigida ja era hora bounce bounce

Les alternatives.... Ja ho sabem, per aixo no les pensem fer!!!!! affraid affraid

Ja ho veig que estas F&Nyamejant tot sovint, son bona gent, i amb ells aprendreu d'una puta vegada l'art d'esmorzar com deu mana, que amb aquest aspecte els Trencas fluixejeu!!! rabbit cheers per esmorzar amb calitat, ja no podeu fer ua sortida bona, aneu a menjar directes, quins collons, amb lo que mola anar a fer el Gr-5 i esmorzar al poble del montseny.... cherry

En quan a les ultimes converses i declaracions foreras d'en Masdi o amb en Masdi, veig que estem perden en Masdi endureru, o lo poc que en tenia d'endureru, qualsevol pedalada la troba massa forta, aixo vol dir que s'esta fent un monstre, Freerider i Descender!!!
afro
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  CARPY Dc Gen 20, 2010 12:50 am

sergiktt escrigué:
CARPY escrigué:JO_ON segur que hauria disfrutat el rotllo aquet ja hem va be pero no tenia els permisos .Fer-ho amb track no et dic que no affraid

Sergi las alternativas son per tots els publics cabronsssssssssssssss ,que el final anire amb els FUN&NYAM que hem tracten mes be que vosaltres jajaj Basketball Basketball

MASDI ara et compres una rigida ja era hora bounce bounce

Les alternatives.... Ja ho sabem, per aixo no les pensem fer!!!!! affraid affraid

Ja ho veig que estas F&Nyamejant tot sovint, son bona gent, i amb ells aprendreu d'una puta vegada l'art d'esmorzar com deu mana, que amb aquest aspecte els Trencas fluixejeu!!! rabbit cheers per esmorzar amb calitat, ja no podeu fer ua sortida bona, aneu a menjar directes, quins collons, amb lo que mola anar a fer el Gr-5 i esmorzar al poble del montseny.... cherry
Si aixo d'en MASDI tens rao PERDEM un endure es una llastima

En quan a les ultimes converses i declaracions foreras d'en Masdi o amb en Masdi, veig que estem perden en Masdi endureru, o lo poc que en tenia d'endureru, qualsevol pedalada la troba massa forta, aixo vol dir que s'esta fent un monstre, Freerider i Descender!!!


afro



Aparti d'aquesta setmana hem dedicare a anar a passejar en llamp per la zona prohibida buscan la secreta i fare les alternativas personalment amb el vostre permis o no affraid

D'en MASDI tens rao estem perdem una unitat endurera Sleep

El diumengue els FUN&NYAN van menjar entrepa fred a peu dret amb va sapigue greu i tot Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  Jo_On Dc Gen 20, 2010 1:46 am

sergiktt escrigué:Jo_on, no comencem amb lo de que si no has fet aixo no ets biker, ke tornarem a estar embolicats tot l'any!!! XDDD


Ho sento però és que la Hivernal va ser un Festival Corrioler. Els últims 5km flow que te crio, semblava que estava a Crested Butted - Colorado... What a Face

sergiktt escrigué: En quan a les ultimes converses i declaracions foreras d'en Masdi o amb en Masdi, veig que estem perden en Masdi endureru, o lo poc que en tenia d'endureru, qualsevol pedalada la troba massa forta, aixo vol dir que s'esta fent un monstre, Freerider i Descender!!!

Jo, fins que en Masdi no es talli el manillar de moto estic amb en Sergi... Razz

PEr cert, us he dit que ja que qui no hagi fet la Hivernal no es un Biker com deu mana ja, o encara no? És que no me'n recordo ara... Razz
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  masdi Dc Gen 20, 2010 2:01 pm

A veure com ho diria, com que veig que agraden els refranys doncs:

AL pa,pa i al vi vi i l´aigua clara.

Que passa aqui catalogant a la gent i posant etiquetes je,je,je.

No es que deixi de ser endurero,el que passa que al comprar-me la bruja et varien els conceptes.

I clar aqui:

O FOLLEM TOTS O TIREM LA PUTA AL RIU.


Cabrons si tots anesim a rutejar amb bicis de 180mm i fent rutes per aquests tipus de bicis encara.Reconec que no soc un bon ciclista i que tampoc m´importa ser-ho, no m´agrada patir pujant, no he nascut per retorçar-me sobre la bici de dolor...je,je,je.
Ara si que m´agraden les pedalades tipus senders que el 90% del recorregut es corriol, però aqui crec que si ha d´anar amb una bici tipus chamaleon o on one que segur que en el futur tindre.

Per tant conclusió:

Aqui folla tothom menys jo lol! ja,ja,ja,ja.

Per això cada vegada més faig rutes amb remontes per gaudir de l´esencia de les baixades, i m´agradaria tenir una rigida endurera (que no de xc) per gaudir de l´esencia del corriol i del flow i tambè apendre més tecnica.
AHH !!!això si no us escapareu de la meva companyia, no ser amb quina bici je,je,je, però em tindreu que seguir soportant je,je,je.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  CARPY Dc Gen 20, 2010 3:40 pm

O FOLLEM TOTS O TIREM LA PUTA AL RIU.

MOLT BO Laughing Laughing Laughing ARA AIXO SERA UN POTS ESPIRITUAL Laughing

De totes maneras funs tremoleu que dintre del nou projecta zona trenca n hi hauran altarnativas i la unica solucio sera tira la bici i baixa fen rapel affraid OBJECTIU 2010 TRENCADURS
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  Jo_On Dc Gen 20, 2010 10:10 pm

masdi escrigué: m´agradaria tenir una rigida endurera (que no de xc) per gaudir de l´esencia del corriol i del flow i tambè apendre més tecnica.

Masdi! Haig de reconeixer que aquest diumenge a la Hivernal amb la chameleon, m'ho vaig "treballar" de valent. Vaig acabar amb una esqueneta i cervicals...Embarassed

Fins ara, havia fet sortides llargues de fins a 50km amb trialeres incloses i de puta mare! però es clar, en les que la pujada es feia més o menys facilona.
Aquest diumenge però, el corriol no donava treva i vaig veure que una doble rotllo 120-140 lleugereta era la resposta... What a Face Molt més còmode pujant i baixant, més descansat d'esquena i amb un pes raonable...

Com he dit però, pel nostre terreny a on no s'ha de "treballar" tant la pujada i zones intermitges... Chameleon forever... I love you
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  masdi Dc Gen 20, 2010 11:19 pm

Jo_on:
Si tens rao, quan dic d anar-hi amb una chamaleon o deia per mi, però segur que evidentment la millor bici per fer-ho es una estil stumpjumper, que per cert jo en tenia una de l´estil (Titus Motolite).
El que passa que no l´agafava mai i per aixo la vaig vendre.
Per el dia a dia i entrenar una mica crec que em donaria més satisfaccions una rigida d´acer (on one) que un quadre de120mm.

I pensa que en aquest tipus de quadre se li pot posar fins i tot una lyrik, aguanten ,pel contrari amb un quadre de 120 li fots una lyrik i a tomar pel cul la geometria.Per tant, per segons quin terreny pujes i baixes millor amb una rigida d´aquest estil que amb un quadre de rally marathon.Ara si ja parlem de trialeres a dojo i molta duresa fisica llavors ja es un altre rotllo.
Però per el nostre terreny habitual (el montnegre)com be dius, crec que es millor un quadre d´aquest estil pel dia a dia, sempre i quant et moguis per corriols.A més quant et trobes amb una trialera agafes més tecnica per collons, aqui no hi ha ajuda del amortiguador.A les baixades floweres baixen com un tiro i surts molt més rapid de curva, pq no s´enfonsa l´amortiguador.
A veure no ser pq t´estic fotent aquest rotllo si tu cabronas ja tens una chamaleon ja,ja,ja, deu ser per autoconvencem a mi mateix ja,ja,ja.

ENS VEIEM.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  CARPY Dj Gen 21, 2010 12:13 am

masdi escrigué:Jo_on:
Si tens rao, quan dic d anar-hi amb una chamaleon o deia per mi, però segur que evidentment la millor bici per fer-ho es una estil stumpjumper, que per cert jo en tenia una de l´estil (Titus Motolite).
El que passa que no l´agafava mai i per aixo la vaig vendre.
Per el dia a dia i entrenar una mica crec que em donaria més satisfaccions una rigida d´acer (on one) que un quadre de120mm.

I pensa que en aquest tipus de quadre se li pot posar fins i tot una lyrik, aguanten ,pel contrari amb un quadre de 120 li fots una lyrik i a tomar pel cul la geometria.Per tant, per segons quin terreny pujes i baixes millor amb una rigida d´aquest estil que amb un quadre de rally marathon.Ara si ja parlem de trialeres a dojo i molta duresa fisica llavors ja es un altre rotllo.
Però per el nostre terreny habitual (el montnegre)com be dius, crec que es millor un quadre d´aquest estil pel dia a dia, sempre i quant et moguis per corriols.A més quant et trobes amb una trialera agafes més tecnica per collons, aqui no hi ha ajuda del amortiguador.A les baixades floweres baixen com un tiro i surts molt més rapid de curva, pq no s´enfonsa l´amortiguador.
A veure no ser pq t´estic fotent aquest rotllo si tu cabronas ja tens una chamaleon ja,ja,ja, deu ser per autoconvencem a mi mateix ja,ja,ja.




ENS VEIEM.


Tot aquet reonament es per justifica el foro que es compres una bici rigida Question .Si crec que el garatje es te que tenir una bici de cada especialitat affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  sergiktt Dj Gen 21, 2010 3:11 am

Lo seu es una Jeckyl, clarament!!!! albino
Deixeu-vos de mariconades!!!

afro
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  masdi Dj Gen 21, 2010 12:24 pm

Molt bona carpy, si es una justificació, però ara mateix no em puc comprar res.El quadre si que el podria comprar pq val + o- 200 euros,però clar que faig amb el quadre sol,aquesta es una bici que s´ha de anar montant de peces d´altres bicis,i clar em falta el més important una forquilla i unes rodes, els frens ja els tinc.Ara mateix no vull ni puc comprar res mes nou de trinca.


La jeckyll és una bona bici, sempre m´agradat quan l´he provat, ara be no és una rally marathon, es una enduro en tota regla, te molta més estabilitat que un titus motolite.Estaria entre el motolite i el terremoto, però s´acosta molt més aquest ultim, el que passa que al ser un quadre antic esta desfassat de pes i recorregut.
Quant estic dient que un quadre rigid, és l´ideal, ho dic com a tercera bici mai com a bici unica.

@10.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  sergiktt Dj Gen 21, 2010 2:05 pm

masdi escrigué:Molt bona carpy, si es una justificació, però ara mateix no em puc comprar res.El quadre si que el podria comprar pq val + o- 200 euros,però clar que faig amb el quadre sol,aquesta es una bici que s´ha de anar montant de peces d´altres bicis,i clar em falta el més important una forquilla i unes rodes, els frens ja els tinc.Ara mateix no vull ni puc comprar res mes nou de trinca.


La jeckyll és una bona bici, sempre m´agradat quan l´he provat, ara be no és una rally marathon, es una enduro en tota regla, te molta més estabilitat que un titus motolite.Estaria entre el motolite i el terremoto, però s´acosta molt més aquest ultim, el que passa que al ser un quadre antic esta desfassat de pes i recorregut.
Quant estic dient que un quadre rigid, és l´ideal, ho dic com a tercera bici mai com a bici unica.

@10.

Ep!!!! que lo de la Jeckyl hera una broma XDDD
Pero no t'equivoquis, que la Jeckyl amb amortiser, pesa igual que el Titus Motolite o menys!! amb el mateix recorregut, l'unic "Desfase" es amb el tema de sistemas de pedalada, la Jeckyl es de quan nomes es mirava la mantequillositat, i no te cap compromis amb el tema de la contaminacio!!! Pero el seu pes amb amortidor es inferior als 3 KG. :cunaoo
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  masdi Dj Gen 21, 2010 2:12 pm

No ser el que pesa, però la sensació que tens al provar la jeckyll es de una enduro en tota regla,es veu molt estable amb bastant aplom, en canvi la Motolite amb vaines de carbono sembla que s´hagi de desmontar alla mateix,i amb trialeres la trasera és inestable i gens rigida. simplement volia dir això.

@10.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  CARPY Dj Gen 21, 2010 3:39 pm

La jeckyll és una bona bici, sempre m´agradat , el que passa que al ser un quadre antic esta desfassat de pes i recorregut.

Sergi tu deixes que diguin aixo de la teva estimada JECKYLL affraid


@10.
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  masdi Dj Gen 21, 2010 3:46 pm

ja,ja,ja no ser com es deixa dir aquestes coses ja,ja,ja.

Ell ha tingut les dos bicis tant la jeckyll, com la motolite i ja sap el que vull dir,que la jeckyll si fos un quadre 2010 per filosofia tindria casi el mateix recorregut que el terremoto res més.
En canvi el Motolite es per nenes!!! ja,ja,ja.

@10.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  Jo_On Dj Gen 21, 2010 7:20 pm

Òstia... jo pensava que la Monolite era un quadre de puta mare... Rolling Eyes No sé, recordo algun SoloBici que la deixaven pels núvols.... Així que també la va tenir en Sergi? Collons quin currículum tots plegats que tenim.... albino

Salut i a seguir filosofant que això mola!!! What a Face
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  masdi Dj Gen 21, 2010 7:50 pm

Segons perque i per qui segur que va be, però a mi no m´agradava gens la part trasera, flexionava bastant en trialeres,el sistema es un fsr com el de specialized i ja s´ha sap que no és el millor sistema per pujar.Sempre tenia que tenir el propedal posat a tope perque sino allò anava bambolant, i clar aquella bici esta pensada per pujar i no per baixar.Per tant dic, a la merda les bicis de 120-130 de marathon , millor una rigida i menys problemes.Per sortides amb més pedres una enduro i per coses més extremes una de descens o freeride. si vols una bici amb poc recorregut 120mm 130mm lleugereta i que sigui exclusiva com la titus molt millor una ventana el saltamontes o fins i tot la blur.
Es la meva opinio, no em feu cas. je,je,je.

@10.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  sergiktt Dj Gen 21, 2010 8:28 pm

La diferencia de pes entre la meva jeckyl i la meva Motolite, era el que els feia un caracter tan diferent, i força diferencia de pes, si monto la jeckyl de 12,50 kg a 13 com tenia la Moto i no els 14,5/15 kg. de la jeckyl, no crec ni que una fos tan mes endurera, n'hi l'altre tan millor pujant, ara si em fas triar, amb tota l'evolucio que te el Moto a sobre, crec que em quedaria la Jeckyl, de fet aixo ja ho vaig fer!! XDDD

Jo el meu ideal de bicis que s'han de tenir es:
Rigida de Maraton (Poc pes pero postura relaxada)
Doble 130 a 150 (Ideal per el 70% del meu mtb Entre una Blur i una heckler Laughing )
Doble FreeRide (Que com que soc poc competitiu baixant, per mi es per fer Free i Dh tramkyl, mes juguetona que una Dh i baixa per tot arreu)
I evidentment una Flaca !!!!!

cherry cherry
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  Jo_On Dj Gen 21, 2010 9:39 pm

Doncs la meva ideal seria una 120-60-90... què us sembla aquesta de mides? Razz
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  CARPY Dj Gen 21, 2010 11:47 pm

Donç estic amb en JO_ON JAJAJ .NO jo amb una rigida ,una enduro de 140 leujareta ( fen enduro es puja i baixa ) com no una flaqueta i una de trial per passar l'estona Basketball
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  Rigodon Dv Gen 22, 2010 11:24 am

Chavales a todos nos gusta el jamon iberico ehhh¡¡ y siempre comiendo del pais, como nos tenemos que ver... pero como que soñar es gratis mis alternativas son:

Una enduro tipo Nomad (tipo Paz Vega) ya sabeis versatil, agil, jugetona y que tambien absorve bastante bien los terrenos mas angostos.
Una Rigida (la de querer) de poco peso, rutera pero tambien comoda, pensar que se hacen mucho "kilometros encima de ellas", aunque menos divertidos que con la Nomad...
Y una free ride con mucho recorrido para usarla en bike parks o salidas muy concretas, aqui las comparaciones os las dejo a vuestro gusto

Saludos
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  masdi Dv Gen 22, 2010 12:01 pm

Este Rigodon es un maestro lo a "clavao".

Carpy, no et faltaria una de més tocha a la llista? si vols borrem la flaca je,je,je.

@10.
masdi
masdi

Nombre de missatges : 187
Fecha de inscripción : 13/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  Jo_On Dv Gen 22, 2010 2:38 pm

Ja,ja,ja,ja,j! Rigodon el puto amo.... Laughing
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  CARPY Dv Gen 22, 2010 3:54 pm

Puto RIGODON siempre con tus comparaciones con mujeres QUE CABRON siempre dando en el clavo affraid

PD: esto me hace acordar de los viajes en coche que hacemos para las enduradas donde siempre sale algun comentari del rigodon como este
ES LATIPICA MUJER QUE SIEMRE SUEÑAS EN FOLL..TELA (made in rigodon)
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  sergiktt Dv Gen 22, 2010 5:32 pm

Yo crec que es nota que som uns freeakys consumistes!!!! Tots volem entre 3 y 4 bicis (Altres les tenim), o bicis carisimes, quina vergonya, quina filosofia de merda...

La gent autentica, els bttrus de veritat, tenen una bici, de mes de 10anys segurament i aixo si com a minim 4 o 5 dies per ferla anar!!! XDDD

affraid
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  Jo_On Dv Gen 22, 2010 6:22 pm

sergiktt escrigué:Yo crec que es nota que som uns freeakys consumistes!!!! Tots volem entre 3 y 4 bicis (Altres les tenim), o bicis carisimes, quina vergonya, quina filosofia de merda...

La gent autentica, els bttrus de veritat, tenen una bici, de mes de 10anys segurament i aixo si com a minim 4 o 5 dies per ferla anar!!! XDDD

affraid

Sergi! Això no és ben be així... A Crestted Butted, meca i niu del MTB, van vestits amb roba de l'any de la picor, viuen en casetes molt senzilletes i condueixen Pick-Ups destartalades i robellades... això si però... amb Moots de Titani a sobre... Laughing
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL - Página 2 Empty Re: SORTIDA 17-1-2010 INAGURACIO BOSC VERTICAL

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum