TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

I-RIPOLLADA

+2
Tigret
CARPY
6 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Ds Mar 31, 2012 11:49 pm

TIGRET començem a trebellar per la ripollada ,aqui un track per començar a treballar ,ja em diras si anem be

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=47622
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Dg Abr 01, 2012 2:55 pm

Ei Jaume,si que sembla que aquesta ruta,té algún tram en comú amb la volta que vaig fer...al castell s'hi arriba i d'allà a prop surt el corriol de baixada guapo.Al castell,si t'hi fixes si pot arribar per dues bandes...una opció bona podria ser,sortir de Campdevànol per anar fins el pla de l'home mort,pujar fins St.Roc per trialera i d'allà baixar per l'altra trialera que diu aquest nano fins Ripoll i d'aquí pujar cap al castell per pista(per la banda contraria que vaig pujar jo)un cop aquí dalt del castell,ja podriem fer la trialera fins Ripoll!!! affraid
PD:el que no tinc,és ni idea dels km que sortirien,potser pocs...uns 20-25 potser?ho pots mirar...?
foto del castell...
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
aquesta cruilla,és la que divideix les dues vessants de pujada al castell
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
i aqui alguna foto de la trialera... Wink
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Dg Abr 01, 2012 9:14 pm

MAPA DE LA ZONA


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Dg Abr 01, 2012 9:57 pm

Jaume,pensant-ho bé,crec que hi ha una opció millor...aquesta ruta descrita en el wikiloc,quedaria pràcticament intacta!La idea seria,deixar el cotxe al matiex lloc que el vaig deixar jo(just a la cruilla de la N-152 amb la C-26)i fer un tram de 3-3,5 km aprox.fins a empalmar la ruta esmentada(prop del Roure Mir,si no vaig equivocat...)aqui ja seguir aquesta ruta direcció la Font de Sant Eudald,Campdevànol,pla de l'Home Mort,Sant Roc,baixar a Ripoll,pujar al Castell i fer la trialera "xula" Shocked .Fent aixó,crec que el recorregut quedria incrementat com a molt en uns 2km...(el tros que no fariem,és pista forestal ample,sense cap interés)
PD;per cert,just a 100m d'on deixariem el cotxe si fem aquesta opció,hi ha un restaurant... pirat aquí ho deixo,per si la gana apreta!!! affraid
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Dg Abr 01, 2012 10:27 pm

Aquesta ruta es la que vaig troba mes semblant el que tu amb vas descriure. La podem fer servi de base i fem las modificacions pertinents per adaptar-ho a las nostres necessitats .Que aixo ja es cosa teva ja que coneixas el terreny i jo nomes ho conec de internet .Ara nomes falta cuadrar un dia hi anar-hi Idea
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Dl Abr 02, 2012 11:51 pm

Doncs vosaltres direu...hi voleu anar aviat?jo,el cap de setmana del 21-22 d'Abril no hi sóc No ,però si a vosaltres us va bé...aneu-hi! Crying or Very sad perquè el cap de setmana del 14-15 és massa aviat?
PD:De totes maneres porta el track,que jo només em conec una petita part del recorregut...!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Dl Abr 09, 2012 12:57 am

Anem preparant la ruta de diumengue a ripoll
Tigret mirat aixo i diguem com ho fem .Aquesta es una mica mes curta ; http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1094338
Aquesta es del centra de btt http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=329157
I la ultima amb sentit contrari a les altres: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1650133

Puc fer una barreja de tracks pero amb tens que donar la opinio ¡¡¡
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Dt Abr 10, 2012 12:03 am

Óstia Jaume...em fots en un compromís!!!de totes les rutes que dius,la primera(http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=47622)és la que té més punts de referència que conec i l'única que arriba fins a dalt del Castell i combinada amb la ruta(http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1650133)sembla que podria sortir algo guapo...per tant,el resultat seria;
sortir d'aquest parquing d'Ordina a Ripoll(que no sé on és,però surt en el track...)i pujar fins al Castell seguint el track de la primera ruta i un cop aquí dalt,ja fer la trialera que vaig fer l'altre dia,per tornar al parquing de sortida(seria un bucle i així esmorzariem amb feina feta i la primera pujada més forta feta)i a partir d'aquí ja seguir el track íntegre de la ruta(http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1650133).Aixó vol dir que a aquesta ruta(1650133),se li hauria d'afegir el primer tram de pujada al Castell(uns 350m de desnivell)i la trialera de baixada(l'únic tros de la ruta que no tindriem amb track)... Shocked
PD:entens algo...?
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Rigodon Dt Abr 10, 2012 9:29 pm

Menos mal que lo tiene que entender otro, porque si lo tuviera que entender yo ivamos apañaos!!!
Por cierto todavia tengo agujetas del domingo
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Gilmineitor Dt Abr 10, 2012 10:31 pm

Rigodon escrigué:Menos mal que lo tiene que entender otro, porque si lo tuviera que entender yo ivamos apañaos!!!
Por cierto todavia tengo agujetas del domingo

!AGUJETAS!donde ,no entiendo na
Alberto si te falto otra cerveza ,por que en can Peu Alt fue en el único sitio que no estuviste delante.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Dt Abr 10, 2012 11:23 pm

Rigodon escrigué:
Por cierto todavia tengo agujetas del domingo

Estas criaturas no las podemos sacar pasear jajaj
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Dt Abr 10, 2012 11:28 pm

Tigret escrigué:Óstia Jaume...em fots en un compromís!!!de totes les rutes que dius,la primera(http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=47622)és la que té més punts de referència que conec i l'única que arriba fins a dalt del Castell i combinada amb la ruta(http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1650133)sembla que podria sortir algo guapo...per tant,el resultat seria;
sortir d'aquest parquing d'Ordina a Ripoll(que no sé on és,però surt en el track...)i pujar fins al Castell seguint el track de la primera ruta i un cop aquí dalt,ja fer la trialera que vaig fer l'altre dia,per tornar al parquing de sortida(seria un bucle i així esmorzariem amb feina feta i la primera pujada més forta feta)i a partir d'aquí ja seguir el track íntegre de la ruta(http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1650133).Aixó vol dir que a aquesta ruta(1650133),se li hauria d'afegir el primer tram de pujada al Castell(uns 350m de desnivell)i la trialera de baixada(l'únic tros de la ruta que no tindriem amb track)... Shocked
PD:entens algo...?

Ara ja ens començen a entendra jajajja .Sortim del parquing d'ordina ,pujem el castell ,baixem la trialera ,remontem per torna enganxa el track i seguim fins campdevanol per torna a ripoll i aqui decidim si pujem a sant roc depenent del temps .NO SE SI M'ENTENS JAJAJ
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Dc Abr 11, 2012 12:21 am

Sí Jaume,crec que t'entenc... scratch je,je,je!veig que ets prudent i prefereixes deixar el tram de St.Roc pel final(per si tenim prou temps)però pinta guapo i també sembla que hi ha trialeres... lol! .Si ho fessim tot,no crec que sortissin més de 35km i uns 1000m de desnivell(aproximadament,lo mateix que varem fer aquest últim diumenge...no?) affraid .Bé,ja decidirem allí,si fer un St.Roc o una birreta...je,je drunken
PD:oye,Rigodón,cuidate esas agujetas... Shocked
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Dc Abr 11, 2012 12:53 am

Tigret escrigué:Sí Jaume,crec que t'entenc... scratch je,je,je!veig que ets prudent i prefereixes deixar el tram de St.Roc pel final(per si tenim prou temps)però pinta guapo i també sembla que hi ha trialeres... lol! .Si ho fessim tot,no crec que sortissin més de 35km i uns 1000m de desnivell(aproximadament,lo mateix que varem fer aquest últim diumenge...no?) affraid .Bé,ja decidirem allí,si fer un St.Roc o una birreta...je,je drunken
PD:oye,Rigodón,cuidate esas agujetas... Shocked

Aixi m'agrada que m'entenguis jaja .Es una opció la cervesa ,si tenim temps ho fem tot cervesa inclosa bounce
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Dj Abr 12, 2012 12:46 am

Tant de bó ens dongui temps de fer-ho tot... bounce Espero que el temps ens respecti!!!estic enganxat al meteocat... Suspect
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Dj Abr 12, 2012 11:03 pm

Tigret escrigué:Tant de bó ens dongui temps de fer-ho tot... bounce Espero que el temps ens respecti!!!estic enganxat al meteocat... Suspect

Ens mullarem??????
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Dv Abr 13, 2012 12:37 am

... Shocked Ahir no va ploure,avui han caigut uns 3,5l,demà millora respecte a avui,el dissabte pinta pitjor que demà,però diumenge sembla que s'aguantarà...je,je,je(sembla una endevinalla)el que si és segur que farà,és fred!!!uns 2ºC affraid
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Rigodon Dv Abr 13, 2012 9:24 am

Joder !!!
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Gilmineitor Dv Abr 13, 2012 10:41 am

be ,si el temps es insegur ,pot ser millor quedar-nos per aquí noooo!!
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  sergiktt Dv Abr 13, 2012 1:58 pm

YICS escrigué:be ,si el temps es insegur ,pot ser millor quedar-nos per aquí noooo!!

HUY!!! Lo que ha dicho... per un comentari aixi en Carpy a expulsat a mes d'un trencacames!!! sunny

Sort que tu tens els mateixos drets adquirits com a Trenca i no ho podra fer... pero vamos desde quan un temps dubtos ha tirat enrere al Sherpa, si veu una bassa i s'hi rebolca com un senglar!!!! I aneu segurissim!!!

Laughing Laughing
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Gilmineitor Dv Abr 13, 2012 4:55 pm

sergiktt escrigué:
YICS escrigué:be ,si el temps es insegur ,pot ser millor quedar-nos per aquí noooo!!

HUY!!! Lo que ha dicho... per un comentari aixi en Carpy a expulsat a mes d'un trencacames!!! sunny

Sort que tu tens els mateixos drets adquirits com a Trenca i no ho podra fer... pero vamos desde quan un temps dubtos ha tirat enrere al Sherpa, si veu una bassa i s'hi rebolca com un senglar!!!! I aneu segurissim!!!

Laughing Laughing
però si es veritat ,existeixes
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Ds Abr 14, 2012 1:02 pm

Eohh,més dades meteorològiques:(l'estació meteorológica més propera a Ripoll que trobo,és la de St. Pau de Segúries...però ja ens serveix,no?) Neutral
Dimecres:no va ploure,T.mín 0ºC
Dijous:van caure 3,4l,T.mín -0,8ºC
Divendres:van caure 1,2l,T.mín -1ºC
Dissabte:de moment,encara no ha caigut precipitació... Very Happy T.mín -3,1ºC affraid
Avui a la tarda s'esperen pluges,demà pinta millor,només hi haurà algún núvol...
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  CARPY Ds Abr 14, 2012 2:04 pm

Tigret escrigué:Eohh,més dades meteorològiques:(l'estació meteorológica més propera a Ripoll que trobo,és la de St. Pau de Segúries...però ja ens serveix,no?) Neutral
Dimecres:no va ploure,T.mín 0ºC
Dijous:van caure 3,4l,T.mín -0,8ºC
Divendres:van caure 1,2l,T.mín -1ºC
Dissabte:de moment,encara no ha caigut precipitació... Very Happy T.mín -3,1ºC affraid
Avui a la tarda s'esperen pluges,demà pinta millor,només hi haurà algún núvol...

AIXI hi anem ¡¡¡¡¡¡ si plou anem el bar jajaj

Quedem a las 6'30 per sorti amb las bicis carregades ?????

CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Rigodon Ds Abr 14, 2012 2:35 pm

CARPY escrigué:
Tigret escrigué:Eohh,més dades meteorològiques:(l'estació meteorológica més propera a Ripoll que trobo,és la de St. Pau de Segúries...però ja ens serveix,no?) Neutral
Dimecres:no va ploure,T.mín 0ºC
Dijous:van caure 3,4l,T.mín -0,8ºC
Divendres:van caure 1,2l,T.mín -1ºC
Dissabte:de moment,encara no ha caigut precipitació... Very Happy T.mín -3,1ºC affraid
Avui a la tarda s'esperen pluges,demà pinta millor,només hi haurà algún núvol...

AIXI hi anem ¡¡¡¡¡¡ si plou anem el bar jajaj

Quedem a las 6'30 per sorti amb las bicis carregades ?????


Somos o no somos jjjjaaajjjejejj
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Tigret Ds Abr 14, 2012 4:38 pm

Així hi anem...?quedem doncs a les 6.20h per carregar...?jo avui parlaré amb en Xavi,però ja no em puc connectar més tard,si un cas,ja trucaré a algú per saber quants som i com ho fem amb els cotxes!
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

  I-RIPOLLADA Empty Re: I-RIPOLLADA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum