TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

5 participantes

Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  CARPY Dg Des 27, 2009 9:39 pm

EL DIUMENGUE DIA 3 -1-2010 per comença be el any els trencacames volen anar a esmorza a mosqueroles .Abans anirem a fer una mica de bici per agafar una mica de gana .La ruta sera facil i tranquila apta per tots els publics .Es important confirma la asistencia ja que tindrem sorpresas jaja

01-carpy
02-manel
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  Rigodon Dc Des 30, 2009 9:15 pm

CARPY escrigué:EL DIUMENGUE DIA 3 -1-2010 per comença be el any els trencacames volen anar a esmorza a mosqueroles .Abans anirem a fer una mica de bici per agafar una mica de gana .La ruta sera facil i tranquila apta per tots els publics .Es important confirma la asistencia ja que tindrem sorpresas jaja

01-carpy
02-manel

Nos añadimos
01-carpy
02-manel
03-tigret
04-xop
05-rigodon
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  CARPY Dc Des 30, 2009 11:45 pm

Rigodon escrigué:
CARPY escrigué:EL DIUMENGUE DIA 3 -1-2010 per comença be el any els trencacames volen anar a esmorza a mosqueroles .Abans anirem a fer una mica de bici per agafar una mica de gana .La ruta sera facil i tranquila apta per tots els publics .Es important confirma la asistencia ja que tindrem sorpresas jaja

01-carpy
02-manel

Nos añadimos
01-carpy
02-manel
03-tigret
04-xop
05-rigodon

RIGODON a ti quien te ha invitado Basketball Basketball :bball:bueno tendras sorpresa jaja
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  Rigodon Dj Des 31, 2009 2:28 pm

CARPY escrigué:
Rigodon escrigué:
CARPY escrigué:EL DIUMENGUE DIA 3 -1-2010 per comença be el any els trencacames volen anar a esmorza a mosqueroles .Abans anirem a fer una mica de bici per agafar una mica de gana .La ruta sera facil i tranquila apta per tots els publics .Es important confirma la asistencia ja que tindrem sorpresas jaja

01-carpy
02-manel

Nos añadimos
01-carpy
02-manel
03-tigret
04-xop
05-rigodon

RIGODON a ti quien te ha invitado Basketball Basketball :bball:bueno tendras sorpresa jaja


Seras c.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  sergiktt Dj Des 31, 2009 5:41 pm

Rigodon escrigué:
CARPY escrigué:
Rigodon escrigué:
CARPY escrigué:EL DIUMENGUE DIA 3 -1-2010 per comença be el any els trencacames volen anar a esmorza a mosqueroles .Abans anirem a fer una mica de bici per agafar una mica de gana .La ruta sera facil i tranquila apta per tots els publics .Es important confirma la asistencia ja que tindrem sorpresas jaja

01-carpy
02-manel

Nos añadimos
01-carpy
02-manel
03-tigret
04-xop
05-rigodon

RIGODON a ti quien te ha invitado Basketball Basketball :bball:bueno tendras sorpresa jaja


Seras c.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad

A nosaltres, no ens toca sorpresa, ni tampoc vindrem amb bici pero....

01-carpy
02-manel
03-tigret
04-xop
05-rigodon[/quote]
06-Kitty
07-Sergiktt

Per cert en aquesta vida es pot ser molt llest, llest, normal, tonto, tontissim i despres estic jo...

http://www.vimeo.com/8471689

Mireu de no repetir-ho geek
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  Ciclon Dj Des 31, 2009 7:20 pm

Sergi quina hostia es vas fotra, m'ha fet mal fins tot només de veurel. Suposo que encara te deu fe mal gairabe tot el cos i a sobre el tens grabat per veure que es el que vas fer malament.
Feliz any nou a tothom. Jo no anire al esmorsar pero ens veiem el dia 10 a la Davidada, desitjo que estigui tota la gent, els que ja estan apuntats i els trencacames no tan endureros que sera la primera del any.
Sergi no tens res trencat, perque les images son molt aparatoses, molt més que la caiguda del Abel. Que te millores rapidament i a veure si pots anar a la Davidada amb la bici.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  CARPY Dj Des 31, 2009 8:21 pm

Sergi quina ostia em fa mal a mi tot el cos nomes de veura aixo .Es que no fas res el moment de sorti ,com si el fes jo que no en tinc ni ideia .A recuperarse de la ostia i no tornis a fer aixo que si vols en saps
santa santa
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  CARPY Dj Des 31, 2009 8:22 pm

Ciclon escrigué:Sergi quina hostia es vas fotra, m'ha fet mal fins tot només de veurel. Suposo que encara te deu fe mal gairabe tot el cos i a sobre el tens grabat per veure que es el que vas fer malament.
Feliz any nou a tothom. Jo no anire al esmorsar pero ens veiem el dia 10 a la Davidada, desitjo que estigui tota la gent, els que ja estan apuntats i els trencacames no tan endureros que sera la primera del any.
Sergi no tens res trencat, perque les images son molt aparatoses, molt més que la caiguda del Abel. Que te millores rapidament i a veure si pots anar a la Davidada amb la bici.
Ens veiem
Jose a si no vienes al almuerzo Question mira haver si puedes que lo pasaremos bien Sleep Sleep
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  Rigodon Dv Gen 01, 2010 1:54 pm

Sergi, se me encogen las uñas del escalofrio vaya nata nen¡¡, parece que le tiras pero de repente se te cae la rueda y pareces un maniqui
que te recuperes pronto Wink Wink

Feliz año a todo el mundo¡¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty no pot ser,quina llet .

Missatge  Gilmineitor Dv Gen 01, 2010 10:14 pm

SERGI, farem un bon esmorçar,gaudin de la vostra companyia.
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  CARPY Dg Gen 03, 2010 7:33 pm

Primera sortida dels TRENCACAMES I TRENCADURS DEL 2010 una sortida atipica(forquilla i gavinet) amb en FERRAN-MANEL-XAVI-PACO-ELEN-PITU-JORDI.G-KULAJY-RIGODON-XOP-TIGRET-CARPY I la colaboracio a la taula de can net d'en SERGIKTT I KITTY .La sortida res de important de sant antoni a la nata ,estacio de palautordera ,urb can paga,travesar la tordera on em estat mes entretinguts perque els trencas son molt fins i no es volen mullar els peus ,i d'aqui fins a Campins per arriva a les 10'10 a can net de mosqueroles on en sergi i la kitty ens esperaven per comparti taula amb tots nosaltres .Un bon apat amb bona companya i fins tot amb la reproduccio del video de la caiguda d'en sergi .Un cop amb la panxa plena teniam que torna a casa i aixo sempre es la pitjo part de la sortida ,per animar la tornada em fet la trialera del abocador i de dret a sant antoni que ja era tard

38km de sortida



[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010 Empty Re: SORTIDA GASTRONOMICA 3-1-2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum