TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DIUMENGUE 24 LA CREU DE CANET

+4
sergiktt
Kulajy
Gilmineitor
CARPY
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

DIUMENGUE 24 LA CREU DE CANET  - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 24 LA CREU DE CANET

Missatge  sergiktt Dc Jul 27, 2011 12:07 pm

Jo_oN escrigué:El Galet, el bareto es diu El Galet! Jaume, jo visc a la plaça mateix! Si t'arribo a veure m'hagués fet molta il·lusió!!! Cagumdena!!! Very Happy

A mi aixo em va passar a la plaça major de Sant Celoni, estava pasejant tan tranquil amb la Kitty i els meus gossets, i veig dos carreterus davant d'una panaderia a dos carreterus menjant-se unes pastetes, i un d'ells era el mismissimo Jaume "Ventana", jajaja, quins cullons...
Dit aixo anecdotes apart, m'han arribat rumors de que en JAUME CARPY esta traman alguna cosa d'aquellas que fan que fins i tot una 29er rodadora s'acolloni!!!!
affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

CUIDAOOOOOO!!!!!!!!!!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

DIUMENGUE 24 LA CREU DE CANET  - Página 2 Empty Re: DIUMENGUE 24 LA CREU DE CANET

Missatge  Gilmineitor Dc Jul 27, 2011 1:21 pm

sergiktt escrigué:
Jo_oN escrigué:El Galet, el bareto es diu El Galet! Jaume, jo visc a la plaça mateix! Si t'arribo a veure m'hagués fet molta il·lusió!!! Cagumdena!!! Very Happy

A mi aixo em va passar a la plaça major de Sant Celoni, estava pasejant tan tranquil amb la Kitty i els meus gossets, i veig dos carreterus davant d'una panaderia a dos carreterus menjant-se unes pastetes, i un d'ells era el mismissimo Jaume "Ventana", jajaja, quins cullons...
Dit aixo anecdotes apart, m'han arribat rumors de que en JAUME CARPY esta traman alguna cosa d'aquellas que fan que fins i tot una 29er rodadora s'acolloni!!!!
affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

CUIDAOOOOOO!!!!!!!!!!!!
al loro
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum