TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

30-1-2011 ENDURO CLASIC

+4
Tigret
Rigodon
Gilmineitor
CARPY
8 participantes

Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  CARPY Dg Gen 30, 2011 7:25 pm




Ahir a ultima hora canvi de plans ni senglanada ni la roca enduro clasic a olzinellas .Sortim a las 8 del mati amb en Miquel i en POWER GIL ,els pocs minuts ja ens truca en jose que esta a sant antoni l'esperem i el arriba a dalt de vallserena punxo ,en carles a palau ja es possa nerviós no ens espera .Arribant a a sant celoni l'enganxem ,anem fins els containers de olzinellas on en sergi i en bona ja estan farts d'espera .Ara ja estem a las mans d'aquests dos descerebrats .La ideia d'avui era fer la ruta clasica pujar fins a can poliva per pista ample i baixar per trialeres, pujar el montllorer ,coll buti i la wood line (boansergi linea d'atracccions de fusta ).Las trialeras estaven molt relliscoses i una mica brutes ja que no hi ha molta circulacio de bicis .Alguna de las baixades era pur dirt track .El final de festa a la wood line amb l'actuació d'en bona ,sergi i el nostra representant en carles que no s'ha quedat curt .Ara teniam que torna sant antoni pedalant i torno a punxar per anar mes ràpid jajaj .La ruta clasica d'avui 1100 m de desnivell amb 46km

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]



Editat per darrera vegada per CARPY el Dg Gen 30, 2011 7:59 pm, editat 4 cops en total
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  Gilmineitor Dg Gen 30, 2011 7:49 pm

un dia de enduro clásico muchos km,mucho desnivel,unas trialeras sencillitas con mucho desnivel y la traca final"wood line parc" ,donde solo Tigret ha hecho los honores a los anfitriones.
Seguro que este par de San celoni llegaron tarde al reparto de cerebros.

La prudencia ha superado las ganas de emular a Joan Bona y Sergy.

Y el trabajo realizado es bestial ,una linea que queda como asignatura pendiente a superar en septiembre.

Saludos
Jaume molt bones las fotos,"Carles moviment" i es que el molt ...
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  CARPY Dg Gen 30, 2011 7:57 pm

yics escrigué:un dia de enduro clásico muchos km,mucho desnivel,unas trialeras sencillitas con mucho desnivel y la traca final"wood line parc" ,donde solo Tigret ha hecho los honores a los anfitriones.
Seguro que este par de San celoni llegaron tarde al reparto de cerebros.

La prudencia ha superado las ganas de emular a Joan Bona y Sergy.

Y el trabajo realizado es bestial ,una linea que queda como asignatura pendiente a superar en septiembre.

Saludos
Jaume molt bones las fotos,"Carles moviment" i es que el molt ...


JAJAJAJ no en se mes i la camara es justeta affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  Rigodon Dg Gen 30, 2011 8:12 pm

Sois unos cracs¡¡¡
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  Tigret Dg Gen 30, 2011 9:02 pm

Guapa la sortideta d'avui...una mica de tot,com ens agrada a nosaltres!!! Very Happy avui hi havia baixes importants;XOP,RIGODÓN,KULAJI,PITU...però em fet el que hem pogut!!!la "Woodline" molt currada,si es fa del "tirón" és molt canyera,mantinguda i explosiva! affraid affraid affraid
Tigret
Tigret

Nombre de missatges : 996
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 48
Ubicació : als peus del Montseny

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  Ciclon Dg Gen 30, 2011 10:36 pm

Avui tenia ganes de fer trialeres i m'han donat unes cuantes i de molt maques, sempre hen quedo sorpres del que hi ha per Olzinelles. Gracies als afitrions per tan maca ruta i als asistens per la companyia.
Miquel a veure si la prosima vegada estas en prena forma, sense enrecordarte de la tendiditis, que et milloris.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  Jo_On Dg Gen 30, 2011 10:59 pm

Collons amb la Woodline!!! Veig que en Tigret no li té por a res... Twisted Evil

La Santpol Connexion, com que al final no hem pogut anar a la Senglanada i en Juli el tenia encigalat, l'he portat a un lloc que ens hem quedat com REIS... Capicchi? És que som uns TRONAts... king Je,je,je... affraid affraid affraid king king king
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  CARPY Dg Gen 30, 2011 11:31 pm

Jo_oN escrigué:Collons amb la Woodline!!! Veig que en Tigret no li té por a res... Twisted Evil

La Santpol Connexion, com que al final no hem pogut anar a la Senglanada i en Juli el tenia encigalat, l'he portat a un lloc que ens hem quedat com REIS... Capicchi? És que som uns TRONAts... king Je,je,je... affraid affraid affraid king king king

Sant polencs sou els reis pero esteu molt tronats jajaj affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  CARPY Dg Gen 30, 2011 11:33 pm

Rigodon escrigué:Sois unos cracs¡¡¡

Rigodon estas perdiendo el hilo jaja que daño hace el trial a la btt cheers
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  Jo_On Dl Gen 31, 2011 12:36 am

CARPY escrigué:Sant polencs sou els reis pero esteu molt tronats jajaj affraid

Per cert, a Santa Coloma feina molt bon temps, gens TRONAt... What a Face king lol!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  sergiktt Dl Gen 31, 2011 10:36 am

Jo_oN escrigué:
CARPY escrigué:Sant polencs sou els reis pero esteu molt tronats jajaj affraid

Per cert, a Santa Coloma feina molt bon temps, gens TRONAt... What a Face king lol!


Jajaja, quin nivell d'indirecte, se que esteu parlant de quelcom relacionat amb un rey i una trona, pero no lligo caps ;-)

Jordi, en Juli debia flipar, no??

Nosaltres, una ruta classica, pero aquesta vegada, no vaig ser tot lo bon anfitrio que intento ser-ho, ja que les trialeres, la del Coll de boti, i la de can Poliva, estaben molt brutes, la veritat es que al ser una cosa improvisada del Dissabte tarda/Nit, no les vaig anar a mirar i potser feia 2 o 3 anys que no hi pasaba, i estaben bastant brutes de vegetacio, que resta molts punts a la sortida, i llavors, vaig voler que els Trencas visitessin de primera ma la Woodline!!! On el Tigret ens va seguir a n'en Bona i a mi per tota la linea!!! Els mes Classic Style, van prendre mides per futures pasades... Si n'hi ha!!! XDDD I en Jaume despres de l'exibicio de Trial del Dissabte, va decepcionar una mica als parroquians al no fer-se el Balanci, que jo estaba convençut que faria!!!
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  Jo_On Dl Gen 31, 2011 1:13 pm

sergiktt escrigué:Jordi, en Juli debia flipar, no??
Quan vam arribar a baix després de fer un Non-Stop de la Trona al pont de fusta em va abraçar i em va dir: -"Tiu... això és millor que un polvo..."- Ja,ja,ja,ja,ja!!!!
Jo_On
Jo_On

Nombre de missatges : 409
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Sant Pol Flow Park

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  sergiktt Dl Gen 31, 2011 10:16 pm

Jo_oN escrigué:
sergiktt escrigué:Jordi, en Juli debia flipar, no??
Quan vam arribar a baix després de fer un Non-Stop de la Trona al pont de fusta em va abraçar i em va dir: -"Tiu... això és millor que un polvo..."- Ja,ja,ja,ja,ja!!!!

Jajaja, putu Juli!!! sunny sunny
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  CARPY Dt Feb 01, 2011 12:36 am

Sergi decidim que veniam el dissabte a las 8 del vespra ho vas fer molt be ,una sortida endurera amb final feliç a la woodline jaja
No amb vaig tirar el balanci perquè soc com soc un .... ja vindrà el dia que amb posaré las piles amb el tema dels salts
Jo_on beix que en juli segueix com sempre
affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  Muchmuch Dt Feb 01, 2011 12:22 pm

Jo_oN escrigué:
sergiktt escrigué:Jordi, en Juli debia flipar, no??
Quan vam arribar a baix després de fer un Non-Stop de la Trona al pont de fusta em va abraçar i em va dir: -"Tiu... això és millor que un polvo..."- Ja,ja,ja,ja,ja!!!!

Ja me'l imagino.!! ja,ja. Com es nota que el tio no va just de polvos... Razz Razz Razz

Aquest Juli és únic. Dona-li records.

Felicitats a tots per la sortida i a en Bona i Sergi per aquest curro de fuster tan guapo que espero poder tastar aviat sense acollonir-me.

Jo vaig fer una ruta BTTera pura, per anar a trepitjar neu a Castellterçol i Castellcir des-de Caldes, amb companyia den JordiGas.
50Km amb 1000mts de desnivell, sense trialeres, només paisatge, fred, neu i fang que van fer que pedalar es fes una mica feixuc i arribéssim a casa amb les cames una mica tocades.

A la nit us posaré alguna fotografia.

Salut!
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  sergiktt Dt Feb 01, 2011 3:36 pm

Muchmuch escrigué:

Felicitats a tots per la sortida i a en Bona i Sergi per aquest curro de fuster tan guapo que espero poder tastar aviat sense acollonir-me.


JoanCarles, nomes has de trucar quan vulguid i el Diumenge que sigui, encara que els Trenca no t'acompanyin, farem una privada/privada, ara el tema d'acollonirte, ja sera cosa teva XDDD

Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

30-1-2011  ENDURO CLASIC  Empty Re: 30-1-2011 ENDURO CLASIC

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum