TRENCADURS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

+4
Gilmineitor
Ciclon
Devil-
sergiktt
8 participantes

Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  sergiktt Dt Gen 11, 2011 8:08 pm


Be amb en Bona estem molt emocionats amb una linea de fustes que em començat a fabricar, ja se que a molts no us acaba de fer el pes el tema de salts artificials o balancins que es del que anira la baixada, pero en Joan Carles/much much, si que frisara al veure l'entrada de la nova linea, la primera atracció de 7 o 8 de seguides que anirem plantan!!!
Joan Carles, no et recorda la Diferent??? XDDD
jocolor jocolor

http://www.vimeo.com/18658434
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  Devil- Dt Gen 11, 2011 9:08 pm

¿Ha habido algun voluntario para la prueba?
Devil-
Devil-

Nombre de missatges : 149
Fecha de inscripción : 25/11/2009

http://freemaresme.spaces.live.com/

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  Ciclon Dt Gen 11, 2011 10:39 pm

A veure quand colgueu un video de la proba peró amb bici, no he vist a en Bona amb molta confiança y anant a pota.
Ens veiem
Ciclon
Ciclon

Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Edad : 57
Ubicació : Breda-Girona

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  Gilmineitor Dt Gen 11, 2011 11:51 pm

Sr Joan Bona i Sergi,no teniu coneixement,el careto de ginye de en Joan,al punt en que la fusta cambia de posicio ,es total.

EN MUCHMUCH,estará content però la escabechina pot ser maxima,¿posareu a sota una piscina de espuma?

collons ,ja veig que el video que ha penjat en kulajy ho trobeu una mica suau i amb aquesta linea ,segur que algu sense coneixement deixará la estadistica de trencament de costellas y vertebras de en SERGY, en pura anecdota
Gilmineitor
Gilmineitor

Nombre de missatges : 1351
Fecha de inscripción : 13/11/2009
Ubicació : al jardi de la Elena

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  CARPY Dc Gen 12, 2011 12:19 am

Mes que un balanci en es una catapulta ja que em l'alçada que te sortireu escopits endavant jajaj affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  sergiktt Dc Gen 12, 2011 12:22 am

yics escrigué:Sr Joan Bona i Sergi,no teniu coneixement,el careto de ginye de en Joan,al punt en que la fusta cambia de posicio ,es total.

EN MUCHMUCH,estará content però la escabechina pot ser maxima,¿posareu a sota una piscina de espuma?

collons ,ja veig que el video que ha penjat en kulajy ho trobeu una mica suau i amb aquesta linea ,segur que algu sense coneixement deixará la estadistica de trencament de costellas y vertebras de en SERGY, en pura anecdota

JORDI!!!! Pensa que com ja he explicat en algun lloc, el columpio el teniam d'anar a montar junts dissabte passat, pero a mi em va agafar l'ebola, i el molt cabron i va anar igualment, em va agafar els gossos, la Kitty el meu nebot, les fustes, eines i es va ocupar ell del disseny, normalment feia mes aviat de peo!!! XDDD
Ja quan la Kitty va tornar a casa i em va donar la camera per tal de que veies les fotos i el video ella ja va dir "Crec que en Bona esta una mica grillat, s'ha passat" i efectivament, apart dels avituallaments i assistencies, ja comença a entendrei d'estructures de fusta XDDD Te tota la rao!!!
Pero jo crec que aquest Dissabte intentare un tunning, si en bona em deixa!! El farem en comptes de 20 centimetres d'ample, de 30 i probablement pujarem la recepcio 5 a 10 cm. per treureli un punt d'empuntada, ja ho veure sobre la Jeckyl!!!

Diu la Kitty que ambulancies no en te ;-) Esperem que la secreta no sigui mai mes perillosa, mes dificil ho accepto, pero perill ja no en vull XDDD

Bona idea Jaume, a tu et lligarem i et tirarem avall per probarla!!!! Tu que ets fuster podries venir a fer-l'hi uns retocs!!! geek
Ens veiem.
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  CARPY Dc Gen 12, 2011 1:10 am

Pensa que si hi foto ma jo al balanci ,soc molt generós amb la fusta i no m'agrada estalviar amb material
Si no vinc el dissabte a treballar a la linea el que teniu que mirar fixar es el peu una mica mes be ja que quan torna el balanci endarrera en mou molt i seria molt greu caure de costat amb tota l'estructura jajaj affraid affraid
CARPY
CARPY

Nombre de missatges : 2841
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : A LA FALDA DEL MONTSENY I ELS PEUS DEL CORREDOR

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  Rigodon Dc Gen 12, 2011 10:54 am

No es un balancin, es una lanzadera ¡¡¡¡¡ estais muy estropeados, de verdad
Rigodon
Rigodon

Nombre de missatges : 671
Fecha de inscripción : 15/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Vilamajor

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  Kulajy Dc Gen 12, 2011 11:23 am

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce pale
Kulajy
Kulajy

Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 25/11/2009
Edad : 49
Ubicació : Sant Antoni de Vilamajor

http://trialevolution.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  Muchmuch Dc Gen 12, 2011 12:20 pm

Aquesta vegada em sembla que em supereu!!
Jo reconec que tinc serradures al cap, potser per això m'agraden les fustes, però les trompades em fan el mateix mal que a tot-hom, i amb la edat tarden mes a curar-se i les recordes durant mes temps....
Tal i com esta el disseny al vídeo, crec que cediré l'honor de provar la llançadora a algun astronauta. Razz
i com diu en Carpi.. crec que tremola una mica massa tot plegat!

Salut! i gràcies per pensar en mi, encara que nomes sigui per veure si em trenco algun ós.
Muchmuch
Muchmuch

Nombre de missatges : 564
Fecha de inscripción : 27/11/2009
Edad : 64
Ubicació : A l'ombra del Farell i de cara al mar

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  sergiktt Dc Gen 12, 2011 1:46 pm

Muchmuch escrigué:Aquesta vegada em sembla que em supereu!!
Jo reconec que tinc serradures al cap, potser per això m'agraden les fustes, però les trompades em fan el mateix mal que a tot-hom, i amb la edat tarden mes a curar-se i les recordes durant mes temps....
Tal i com esta el disseny al vídeo, crec que cediré l'honor de provar la llançadora a algun astronauta. Razz
i com diu en Carpi.. crec que tremola una mica massa tot plegat!

Salut! i gràcies per pensar en mi, encara que nomes sigui per veure si em trenco algun ós.


Jajaja, Joan Carles, no es que pensi en tu perque et trenquis un ós, es que quan veig un balanci, penso amb tu!!! XDDD No se perque!! jocolor

Crec que per aclamacio popular sera lleugerament modificat, aquest Dissabte ja hi hauria d'haver les primeres imatges del balanci funcionant amb Biker!!!!
sergiktt
sergiktt

Nombre de missatges : 747
Fecha de inscripción : 12/11/2009
Ubicació : Zona Mafia!!!

http://www.sergiktt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line" Empty Re: The WoodLine, o la "JoanCarles de Caldes Line"

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum